  • Data: 2012-06-18 19:22:14
    Temat: Re: dobre książki
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał:

    > europejczycy to sztukę programownaia wysysyają z mlekiem matki, ale może jest Ktoś
    musiał przez to
    > przebrnąć i ma jakiś pogląd:
    > - poszukiwana ksiązka o MySQLu z dużą ilośćą przykładów, te php+mysql to sobie
    darujmy

    Poradze nieco obocznie. Jesli chcesz bardziej profesjonalnie uzywac SQL,
    to polecam zdecydowaie PostgreSQL. Fakt, ze MySQL 5.x to duzy krok
    naprzod w zgodnosci SQLa ze standardem, ale PostgreSQL zawsze byl
    i ciagle jest tu "do przodu".

    > - czy warto dziś zajmować się programownaiem w JAVA, czy to wymierający standard -
    też jakaś
    > książka, ale nie dla europejskich elit z PO, tylko dla normalnych (w miarę...)?

    Warto (jesli Ci brakuje kasy "na juz" - nie za duzej, bo dzis javowcoc jak mrowkow) ,
    ale IMHO zdecydowanie bardziej przyszlosciowy jest .NET (i to wcale nie wylacznie
    C#).

    PS: jestem Polakiem , a nie jakims niezdefiniowanym blizej Europejczykiem.
    Prosze mi tu Mlodziezy Szanowna nie "amputowac" tozsamosci.

    AK