  • Data: 2012-06-19 07:34:18
    Temat: Re: dobre ksišżki
    Od: " fir, " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak wogole to z czasem jestem coraz mniej odporny na
    takie własnie dreskie zenady jakich tu pelno, i o tyle nawet coraz
    bardziej mnie po prostu zbrzydza i nudzi, to co tu sie pisze,

    tak ze poniekad musze pomyslec czy jeszcze warto tu cos pisac
    czy juz nie, czytac na pewno nie warto, pisac tez niespecjalnie
    mi warto, ale jeszcze zobacze, zalezy od wielu czynniko, glownie
    od poziomu dresiarskiego klimatu