eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowado stockowców › Re: do stockowców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 18 Jul 2012 07:08:59 +0200
    From: JD <j...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:13.0) Gecko/20120614
    Thunderbird/13.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: do stockowców
    References: <4ff5615d$0$1208$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4ffbccae$0$1295$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4ffd0e4a$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtjkrl$k49$1@inews.gazeta.pl> <jtjn1f$1f0$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <jtk85l$i2l$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <jtm6og$4b5$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <jtmobh$s6h$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <4fffb03b$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@n...home.net.pl> <5003a26f$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@n...home.net.pl>
    <a...@g...com>
    <5...@n...home.net.pl>
    In-Reply-To: <5...@n...home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <500644ed$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.19.13.174
    X-Trace: 1342588141 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 83.19.13.174:49334
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:891565
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-07-17 21:57, JA pisze:
    > On 2012-07-17 18:09:36 +0000, JD <j...@g...com> said:
    >
    >> I czas poszukiwań się wydłuża, a gdyby fotografina był przewiduj
    >> ący,
    >> to by jeszcze raz sprzedał, a tak traci fotografina i poszukujący.
    > Ale czemu się upieracie, że ma być tak, skoro klienci wybierają inaczej?
    > Czemu klient wybrał to, a nie inne zdjęcie i dał do swojego nomen omen
    > folderu czy co tam se wymyślił?
    > Czemu grafik nie powie na dzień dobry klientowi, że to zdjęcie się nie
    > nadaje, bo jest za ciasno skadrowane?
    > I czemu w końcu uparłeś się, że to Ty wiesz najlepiej? I czemu tworzysz
    > - co Cię do tego uprawnia - protekcjonalne określenia typu
    > "fotografina"? Uważasz się za kogoś lepszego? W czym jesteś lepszy?
    > Kolor skóry, wyznanie, poglądy polityczne, czy może szkołę wyższą (o
    > jedno piętro) skończyłeś od tego fotografiny?
    >
    >> BTW pracujesz w budżetówce>
    > To pytanie, czy stwierdzenie?
    >
    Pytanie, domniemanie...

    --
    Pozdrawiam
    JD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: