  • Data: 2012-07-17 22:07:45
    Temat: Re: do stockowców
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-17 18:42:34 +0000, KiloSierra <f...@1...pl> said:

    > ROTFL!!!
    > kupuje fote u kogo innego a Ciebie mam w D
    Wreszcie dotarło? Nie ma obowiązku kupować, ani tego, ani tamtego.
    Można kupić inne. Jest wolny rynek. Ale Ty geniuszu dopiero teraz na to
    wpadłeś, a nie znanego sobie człowieka wyzwałeś od lemingów.
    Miałbyś odwagę powiedzieć mi to w realnym świecie? W oczy?
    Dyskusja była kulturalna, choć ostra, do czasu jak nie znalazł się
    klawiaturowy ninja.

    > swoje zdjęcia możesz na wernisażu pokazywac
    I co zabronisz mi wystawiać je poza wernisażami?

    > BTW
    > tez robie zdjecia za pieniadze.... i zawsze jak je robie to mysle o
    > kims kto je bedzie obrabiał!
    I wszyscy muszą tak robić. Jakiś paragraf to nakazuje?
    Powinieneś się cieszyć, więcej sprzedasz, bo w końcu robisz lepiej.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam