    From: h...@p...onett.pl
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: do mieszkajacych w Bieszczadach
    Date: Fri, 21 Aug 2009 12:43:03 +0200

    syriusz <r...@s...pl> napisał(a):

    >Nie mieszkam i nigdy jeszcze nie byłem (!), ale mój brat często po
    >Bieszczadach chodzi i mówi, że tak mniej więcej pierwszy tydzień
    >października jest najpiękniejszy, kiedy (jak to raz ładnie ujął) "buki
    >na zboczach zapłoną jesienną czerwienią"... :D

    O, dosc pozno, myslalem, ze jednak tak srodek wrzesnia bedzie.
    Chcociaz i tak pewnie zalezy w duzej mierze od poprzedzajacego lata.
    Podejrzewam, ze termin moze falowac z tydzien, dwa w przod lub tyl.
    ALe dzieki, mam punkt zaczepienia :-)

    >A że tak spytam - ten plener fotograficzny, to już z kimś zorganizowany,
    >czy póki co plany?

    Plany, ale jak cos planuje, to w 90% przypadkow sie realizuje.

    >Ja na taki plener też bym chętnie wyskoczył... nawet samochodu użyczę,
    >aby kogoś zabrać ;)
    >Ważne, aby nie rozmawiać o fotografii przy kawie... piwie... winie...
    >;-D tylko pobiegać gdzieś wspólnie z aparatem :) A wspólnie zawsze
    >raźniej, szczególnie po bieszczadzkich lasach podobno... ;)

    Jade z moja druga polowka, musialbym sie jej o zdanie spytac :-)