  • Data: 2009-08-21 17:00:19
    Temat: Re: do mieszkajacych w Bieszczadach
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz wrote:

    > Co to tematu - w Bieszczadach wszędzie jest ładnie, ale jeśli chcesz
    > zrobić jesień, to radzę jechać w I połowie września. Tam często bywa tak,
    > że z dnia na dzień pojawiają się mrozy po -15 st. i złota jesień spada z
    > drzew w jedną noc :)

    Byłem kiedyś (ca 10 lat temu) z moją ex na Otrycie w 2 weekend
    października.... Wyjechaliśmy stokówką na szczyt pasma i... w nocy dowaliło
    10-15 cm śniegu... Liście nie spadły, ale za to drzewa zamknęły szlak na
    grzbiecie i stokówkę... ;-) Jadąc do domu musiałem się parę razy
    zatrzymywać i wysiadać z samochodu celem otrząśnięcia drzew ze śniegu aby
    odblokować drogę... ;-)

    P.S. dwa tygodnie wcześniej był upał i pluskaliśmy się w Sanie... ;-) Te
    góry nieobliczalne są i za to je kocham... ;-)

    --
    pzdr
    meping