  • Data: 2009-08-21 13:57:59
    Temat: Re: do mieszkajacych w Bieszczadach
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tak na marginesie - dlaczego akurat Bieszczady? Gór równie urokliwych w
    > Polsce od groma, od Karkonoszy przez wszystkie Beskidy. W samych nawet
    > Gorcach plenerów od groma i kilometrów samotności, a w październiku poza
    > Turbaczem prawie nikogo.
    > Bieszczady, góry równie fajne, ale ich atrakcyjność wynika głównie z tego,
    > że mówi się o niej wiele, a pozostałe góry zna się z wymienionego
    > Turbacza, Babiej i kilku innych ''ikon''.

    swego czasu badzo duzo chodzilem po gorach, schodzilem
    wszustkie w Polsce za wyjatkiem Tatr. Zadne tak mnie nie
    pociagaja jak Bieszczady. Dla mnie ich magia zaczyna sie
    na poloninach, kiedy na nich stoje smagany wiatrem inne
    gory moga dla mnie nie istniec w ogole. Moglem polubic
    kazde inne ale jestem fanem Bieszczadów. nIe wiem do
    końca dlaczego. Schodzilem je i oblatałem z każdej strony
    w zasadzie. Możedlatego,ze tam spotkało mnie najwięcej
    ciekawych przygód. ludzi, miejsc.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski