  • Data: 2009-08-21 13:36:53
    Temat: Re: do mieszkajacych w Bieszczadach
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Owszem, w
    > październiku będzie pusto... jak wszędzie (oprócz kilku ''gór
    > obowiązkowych'')
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    > /jako Polak oczywiście jestem tolerancyjny i uczciwy/

    Niekoniecznie - wystarczy ominąć Połonony. Ja z żoną niemal co rok jeździmy
    w Bieszczady, ale te mniej znane i raczej jest pusto.

    Co to tematu - w Bieszczadach wszędzie jest ładnie, ale jeśli chcesz zrobić
    jesień, to radzę jechać w I połowie września. Tam często bywa tak, że z dnia
    na dzień pojawiają się mrozy po -15 st. i złota jesień spada z drzew w jedną
    noc :)