    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: długi kabel sieciowy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <mp303n$io$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mpb40j$mq1$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55ba408c$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55ba4f0e$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <cmdgvgypuz8n.13n6c4bgnq5tx$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Fri, 31 Jul 2015 13:40:03 +0200

    Dnia Fri, 31 Jul 2015 13:10:19 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Mniejszych niż osiem portów już prawie nie ma. Widać nikomu nie zależy
    > na tych kilku groszach.

    Od paru lat nie patrzylem ... ale to nie tylko zlotowki, ale tez
    wielkosc, ciezar, zasilacz ... naprawde juz nie ma ?

    > Tak też ludzie często robią. Ja jednak bym wolał, żeby to był mniej
    > zabójczy przewód.

    No to mozna ten kabel co jest. 12, 24 czy ile tam V maja,

    > Nie będę.

    Bedziesz :-)
    Chyba, ze to wydzielony kabel do kamery i absolutnie nic wiecej.

    p_8x10-100_mb-s_4xpoe__N29930.htm
    nk_tl-sg3424p_24xge_24xpoe_4xsfp_N29961.htm

    > Ale znaleźć na szybko w sklepie Ziutex Inc. już trudniej -- tych bez PoE
    > jest tyle rodzajów, że inne się w nich gubią i na wieśnie docierają.

    Nie wiem, wpisalem w google i znalazlem.
    Jak to sie ma do lokalnych sklepow ... a ostaly sie jeszcze jakies
    lokalne sklepy z osprzetem ?

    718.html

    > A ile nie ma?

    Na 4 wybrane 4 maja ... to zaryzykuje "prawie wszystkie".

    > Tak powiedzieli. I trochę mieli w tym racji. Bo co komu po kamerze PoE
    > w domu? Gdyby PoE było też w switchu od neostrady (czy co on tam ma
    > w domu), to co innego.

    Zony spytaj, czy woli kabelek od routera, czy kabelek od najblizszego
    gniazda 220V :-)

    Tak czy inaczej - sprzet jest.
    Nie lubisz 220V na rynnie - da rade. Tylko chyba bedzie drozej
    kosztowalo.

    J.