  • Data: 2015-07-31 13:10:19
    Temat: Re: długi kabel sieciowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Kilka groszy razy kilka milionow to juz spora kwota.
    > Ale ja nie diodach, tylko o protokole, sterowanie do tego ... ale
    > diodki tez sie przydadza.

    > No, roznie bywa, ale mniejsze switche tez robia.

    Mniejszych niż osiem portów już prawie nie ma. Widać nikomu nie zależy
    na tych kilku groszach.

    > No to mozna i luzny kabel 220V wrzucic :-)

    Tak też ludzie często robią. Ja jednak bym wolał, żeby to był mniej
    zabójczy przewód.

    > A potem bedziesz klal, bo ani drukarki, ani serwera, ani zadnego
    > wiekszego urzadzenia tam nie postawisz :-)

    Nie będę.

    p_8x10-100_mb-s_4xpoe__N29930.htm
    >>> http://www.dipol.com.pl/switch_zarzadzalny_poe_tp-li
    nk_tl-sg3424p_24xge_24xpoe_4xsfp_N29961.htm

    > A po co Ci wiecej rodzajow ?
    > Pewnie jest wiecej, te na szybko znalezione.

    Ale znaleźć na szybko w sklepie Ziutex Inc. już trudniej -- tych bez PoE
    jest tyle rodzajów, że inne się w nich gubią i na wieśnie docierają.

    > Jak Ci tak zalezy na kamerach, to co za problem jednak tego switcha
    > przy routerze dostawic ? Kamer pewnie kilka, to i dodatkowe porty sie
    > przydadza.

    Nie zależy mi tak bardzo. Zrzędzę sobie, że standard niby jest, a jakoby
    go nie było. A szkoda, bo wygodny i (potencjalnie) tani w realizacji.
    Kamery też nie wszystkie mają PoE, większość nie ma.

    > Ale potrzebujesz dla siebie, jako instalator, czy martwisz sie o
    > innych samodzielnych klientow ?
    > Sam chyba potrafisz podlaczyc, instalator powinien, a inni klienci ...
    > zamow w chinach takie kamery, sprzedaj, milionerem zostaniesz ...

    Martwię się o innych. Czy oni tacy samodzielni w wyborach -- można
    mieć różne zdanie. W każdym razie znam takiego, co masowo importuje
    i sprzedaje w Polsce takie rzeczy. Owszem, sporo na tym zarabia.
    Ale żeby był w stanie wyznaczać trendy, to nie.

    > Nie bardzo rozumiem - wlazlem w pierwszy znaleziony sklep i cztery
    > losowo wybrane kamery PoE maja, np
    > http://www.kamery-ip.com/Hikvision-DS-2DF6223-AEL-74
    718.html

    > Plus cala masa osprzetu.

    A ile nie ma?

    > No, jak tak powiedzieli, to pewnie powiedzieli, ze wifi lepsze niz PoE.

    Tak powiedzieli. I trochę mieli w tym racji. Bo co komu po kamerze PoE
    w domu? Gdyby PoE było też w switchu od neostrady (czy co on tam ma
    w domu), to co innego.

    --
    Jarek