  • 11. Data: 2012-12-12 02:19:40
    Temat: Re: dlaczego ta się dzieje
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    zbigniew pisze tak:

    > Dlaczego telefony a zwłaszcza smartfony Samsunga są tak popularne w
    > Polsce.

    które jeszcze telefony mają ponumerowane menu (oprócz Motoroli)
    co jest genialnym wynalazkiem. To kupię ;)

    Nokia miała genialny wynalazek, nagrywanie rozmów.

    --
    Piotr

  • 12. Data: 2012-12-12 03:42:50
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-12-12 02:19, PiteR pisze:

    > które jeszcze telefony mają ponumerowane menu (oprócz Motoroli)
    > co jest genialnym wynalazkiem. To kupię ;)

    Siemens :)

    > Nokia miała genialny wynalazek, nagrywanie rozmów.

    nie tylko nokia - zreszta wystarczy dograc programik i dziala (rowniez
    nie tylko na nokiach)

  • 13. Data: 2012-12-12 08:37:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Dec 2012 02:19:40 +0100, PiteR napisał(a):
    > które jeszcze telefony mają ponumerowane menu (oprócz Motoroli)
    > co jest genialnym wynalazkiem. To kupię ;)

    W smartfonach troche mniej.
    i tak sie trzeba gapic w ekran zeby trafic cyfre.

    No a menu rozbudowane.

    J.

  • 14. Data: 2012-12-12 08:43:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 12 Dec 2012 02:19:40 +0100, PiteR wrote:

    > które jeszcze telefony mają ponumerowane menu (oprócz Motoroli)
    > co jest genialnym wynalazkiem. To kupię ;)

    Ericsson, w wariancie SE rowniez.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2012-12-15 00:06:58
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 11.12.2012 o 08:34 zbigniew <z...@e...uk> pisze:

    > Dlaczego telefony a zwłaszcza smartfony Samsunga są tak popularne w
    > Polsce.

    Bo dużo, dużo kasy, siły managerów i mądrych ludzi.

    Pamiętam, jak czytałem w prasie biznesowej plany Samsunga z ok 5-6 lat
    temu, co chciałby zając 3 pozycję w Polsce w telefonach komórkowych. wtedy
    to nie było do uwierzenia, to był śmiech, Samsung? Jaki Samsung? A teraz
    ktoś wie co to Motorola? 6 lat temu ktoś wiedział ;p
    Nie kupisz Motoroli, kupisz teraz Samsunga, za kolejne 6 lat kupisz inna
    markę.
    Taki świat.

    BTW.
    Samsungów w moim domu naliczyłem 6 :D
    Czekam, aż elektroniczna spłuczka kibelka też będzie tej marki.

    Ale ja jeszcze złego słowa nie powiedziałem o marce Samsung.
    Mogę natomiast powiedzieć, że to co zrobili ze światem, na przestrzeni
    kilku lat, to prawie jak Google, a na pewno są w czołówce.

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 16. Data: 2012-12-15 03:28:34
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 15-12-2012 00:06, Piotr M wrote:

> [...]
    >Mogę natomiast powiedzieć, że to co zrobili ze światem, na przestrzeni
    >kilku lat, to prawie jak Google, a na pewno są w czołówce.

    To dziwne. Ja tam zauważyłem wysyp Sony.
    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 17. Data: 2012-12-15 11:02:01
    Od: W <w...@w...pl>

    Piotr M wystukał, co następuje:

    SOT:
> [...]
    > Mogę natomiast powiedzieć, że to co zrobili ze światem, na przestrzeni
    > kilku lat, to prawie jak Google, a na pewno są w czołówce.

    http://www.osnews.com/story/26595/In_South_Korea_the
    _Republic_of_Samsung

    "So sprawling is Samsung's modern-day empire that some South Koreans say it
    has become possible to live a Samsung-only life: You can use a Samsung
    credit card to buy a Samsung TV for the living room of your Samsung-made
    apartment on which you'll watch the Samsung-owned pro baseball team. Samsung
    is South Korea's greatest economic success, and, more recently, the subject
    of major controversy. Economists, owners of small- and medium-size
    businesses, and some politicians say Samsung no longer merely powers the
    country but overpowers it, wielding influence that nearly matches that of
    the government."

    móóóówiłeś? ;>