  • 11. Data: 2015-10-23 16:30:09
    Temat: Re: dlaczego nie warto jeździć szybko
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Panie starszy każdy może się pomylić ale na Boga nie kontynuuj jazdy.
    > Zjedź na pobocze i zadzwoń po dzieci, znajomych albo po lawetę.

    Ale co dzieci pomoga? Zjezdza sie na pobocze, jak nic nie jedzie to
    szybciutko sie zawraca i tyle.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 12. Data: 2015-10-23 16:32:58
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > zawsze tak to działa. Niemcy, gdzie jeżdżących pod prąd na autostradach
    > zawsze było sporo, ustalili, że taki kierowca nigdy się nie zatrzymuje
    > tylko jezie. Dlaczego? nie wiadomo

    "Bo sie uda"...

    Ale po tym, jak widzialem motocyklistow, zawracajacych i jadacych pod prad
    na wale miedzeszynskim, niewiele mnie juz zdziwi. Tylko mialem nadzieje,
    ze mnit nikt dalej nie shaltuje w razie zgloszenia (bo tez jechalem na
    moto, dla odmiany zgodnie z kierunkiem ruchu).

  • 13. Data: 2015-10-23 16:34:59
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale podejrzewam, ze wiekszosc sobie nie bardzo zdaje sprawe,
    > przynajmniej na poczatku.
    > A potem sa w polowie odcinka.

    Ja tam nie wiem, ale gdyby mi sie to zdarzylo (nie wyobrazam sobie, ale
    jednak kazdemu sie moze zdarzyc), to zatrzymalbym sie jakbym sie tylko
    zorientowal i albo wycofal pasem awaryjnym, albo w odpowiednim
    momencie szybko zawrocil...

  • 14. Data: 2015-10-23 16:47:24
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.10.2015 o 16:28 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Zawrócenie w tej sytuacji
    > odbywa się przy pełnej widoczności nadjeżdżających pojazdów i jest
    > najmniej groźnym manewrem.

    O ile da się zawrócić "na raz", bo stawanie w poprzek autostrady nie jest
    zbyt bezpiecznym manewrem.

    --
    SW3
    ----

  • 15. Data: 2015-10-23 17:25:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gof g...@s...invalid ...

    > albo w odpowiednim
    > momencie szybko zawrocil...

    ojojoj

  • 16. Data: 2015-10-23 17:37:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello SW3,

    Friday, October 23, 2015, 4:47:24 PM, you wrote:

    > O ile da się zawrócić "na raz", bo stawanie w poprzek autostrady nie jest
    > zbyt bezpiecznym manewrem.

    Osobówką zawrócisz na raz. Ewentualnie zahaczysz odrobinę o zielone.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2015-10-23 17:49:40
    Od: <x>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zatrzymać się. Wsteczny. I jazda. Przecież to tylko kawałek na wstecznym
    > do przejechania. Niech to będzie 1-2 km (jeśli ktoś jest ofiarą losu i nie
    > zorientował się wcześniej). 1 km na wstecznym (niech będzie 15 km/h) to są
    > 4 minuty. W miarę bezpieczne minuty.
    >
    > --
    > MN
    Oddaj PJ (albo trollujesz)

  • 18. Data: 2015-10-23 17:56:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Gof pisze tak:

    > Ale co dzieci pomoga? Zjezdza sie na pobocze, jak nic nie jedzie
    > to szybciutko sie zawraca i tyle.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    dobrze, pokażesz nam to szybciutko w wieku 76 lat :)

    Wy pro zawracacze chyba nie wiecie jakie prędkości rozwijają samochody
    w tej okolicy. Po co dzieci? Stary won z kabiny, młody za fajerę,
    trójkąt i dopiero kombinować.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 19. Data: 2015-10-23 18:19:34
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.10.2015 o 17:37 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Osobówką zawrócisz na raz. Ewentualnie zahaczysz odrobinę o zielone.

    Szerokość pasa ruchu to 3,5 lub 3,75, pasa awaryjnego 2,5 lub 3. Razem (2
    pasy + pas awaryjny) wychodzi od 9,5 do 10,5. Czyli nie każdą osobówką. Po
    za tym nie każdy będzie to w stanie z góry ocenić a jak dojedzie do
    bariery i okaże się, że jednak musi cofnąć...

    --
    SW3
    ----

  • 20. Data: 2015-10-23 19:39:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 23.10.2015 16:25, J.F. wrote:

    > Ja u w vectrze do tylu mam widocznosc zadna, to nie jestem pewien czy
    > takie 2 km bylyby bezpieczniejsze.
    >
    > Tylko ... pas awaryjny moze miejscami znikac. I co wtedy ?

    Zatrzymać się i zadzwonić po pomoc drogową? Na pewno sobie lepiej
    poradzą. W ostateczności wezmą na lawetę tył na przód;)

    Shrek