  • 1. Data: 2015-10-21 11:31:21
    Temat: Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    Cross-post: wroclaw, rowery i samochody.

    No i skonczylo sie glosowanie na WBO 2015.

    https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/wy
    niki-glosowania-wbo-2015

    Co sądzicie o wybranych projektach?

    Niektóre są niesamowicie z dupy. Np. ten:
    https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/pr
    ojekty-2015/projekt,id,752

    Bezpiecznie na rowerze: ul. Wałbrzyska - ul. Krzycka

    W żaden sposób ten projekt nie odnosi się ani do Wałbrzyskiej, ani do
    bezpieczeństwa dla rowerzystów. Krzycka która jest już maksymalnie
    zakorkowana i zazwyczaj ruch na niej porusza się w żółwim tempie, ma być
    jeszcze bardziej spowalniana programi.

    A tymczasem tuż obok biegnie Przyjaźni gdzie rowerem można poruszać się
    bardzo bezpieczenie.

    Kto na te projekty głosował?

    Żeby nie było, bezpieczne przejścia dla pieszych na Krzyckiej jak
    najbardziej popieram, ale co to ma wspólnego z rowerami?

  • 2. Data: 2015-10-21 11:57:36
    Temat: Re: Wrocławski Budżet Obywatelski 2015 wybrany
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wielebny" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >bezpieczeństwa dla rowerzystów. Krzycka która jest już maksymalnie
    >zakorkowana i zazwyczaj ruch na niej porusza się w żółwim tempie, ma

    Raz jest zakorkowana, a w innych godzinach pewnie nie.

    >A tymczasem tuż obok biegnie Przyjaźni gdzie rowerem można poruszać
    >się
    >bardzo bezpieczenie.

    Zaraz - ale Przyjazni konczy sie na Karkonoskiej ... i co dalej ?
    Jest tam DDR czy miedzy samochodami ?

    >Kto na te projekty głosował?

    Mieszkancy :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-10-21 12:40:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Oct 2015 11:31:21 +0200, w <n07m18$lt9$1@node2.news.atman.pl>, Wielebny
    <w...@w...pl.invalid> napisał(-a):

> [...]
    > bezpieczeństwa dla rowerzystów. Krzycka która jest już maksymalnie
    > zakorkowana i zazwyczaj ruch na niej porusza się w żółwim tempie, ma być

    Być może nawet na niego głosowałem, ale nie pamiętam :)
    Progi na Krzyckiej nie przejdą, tam kursują autobusy. Chyba zresztą jest to
    gdzieś opisane w projekcie, że montaż progów został negatywnie zaopiniowany
    (pozostanie tylko wyniesione przejście).

    > A tymczasem tuż obok biegnie Przyjaźni gdzie rowerem można poruszać się
    > bardzo bezpieczenie.

    Tak, zwłaszcza w kierunku szkoły na Wietrznej z powodu dziwnej rejonizacji :)

    > Kto na te projekty głosował?

    Nie, jednak nie ja ;)

  • 4. Data: 2015-10-21 13:05:02
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    On 10/21/2015 11:57 AM, J.F. wrote:

    > Zaraz - ale Przyjazni konczy sie na Karkonoskiej ... i co dalej ?
    > Jest tam DDR czy miedzy samochodami ?

    DDR zaczyna się dopiero na Powstańców Śląskich, na wysokości Orlej.

    Czy wyjedzie się z Krzyckiej czy z Przyjaźni, to DDR nie ma. Są za to
    szerokie chodniki i przynajmniej szeroka, wielopasmowa droga.

  • 5. Data: 2015-10-21 13:53:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wielebny" napisał w wiadomości grup
    On 10/21/2015 11:57 AM, J.F. wrote:

    >DDR zaczyna się dopiero na Powstańców Śląskich, na wysokości Orlej.
    >Czy wyjedzie się z Krzyckiej czy z Przyjaźni, to DDR nie ma. Są za to
    >szerokie chodniki

    Po ktorych rowerem nie wolno, a przynajmniej wroclawska policja
    ostatnio lapala,

    >i przynajmniej szeroka, wielopasmowa droga.

    Ktora gonia samochody w duzej ilosci i niekoniecznie 50 :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-10-21 14:13:44
    Od: kawoN <b...@b...pl>

    W dniu 21.10.2015 o 11:31, Wielebny pisze:

    > https://www.wroclaw.pl/budzet-obywatelski-wroclaw/wy
    niki-glosowania-wbo-2015

    > Co sądzicie o wybranych projektach?

    Najbardziej podoba mi się projekt WROCLOVE.
    Najlepiej od razu w kolorze tęczowym :-)
    I koniecznie z materiału niepalnego...

    Dobrze że u nas takich dziwolągów nie było...

    pozdr.
    kawoN

  • 7. Data: 2015-10-21 14:24:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kawoN" napisał w wiadomości grup
    niki-glosowania-wbo-2015
    >Najbardziej podoba mi się projekt WROCLOVE.
    >Najlepiej od razu w kolorze tęczowym :-)
    >I koniecznie z materiału niepalnego...
    >Dobrze że u nas takich dziwolągów nie było...

    WrocLove to akurat oficjalne haslo urzedu miasta, od lat juz obecne.

    A o pamiatke z Wroclawia faktycznie trudno - nie mamy czegos
    charakterystycznego.
    Pocztowka z Hala Ludowa/Stulecia ?

    J.

  • 8. Data: 2015-10-21 15:10:56
    Od: kawoN <b...@b...pl>

    W dniu 21.10.2015 o 14:24, J.F. pisze:

    > WrocLove to akurat oficjalne haslo urzedu miasta, od lat juz obecne.

    Aha...

    > A o pamiatke z Wroclawia faktycznie trudno - nie mamy czegos
    > charakterystycznego.
    > Pocztowka z Hala Ludowa/Stulecia ?

    Aż tak dobrze nie znam Wrocławia, ale pamiętam
    że Rynek nawet fajny.
    Ja kojarzę to miasto z Panoramą, Ostrowem Tumskim,
    dużą ilością mostów i Gucwińskimi :-)

  • 9. Data: 2015-10-21 16:06:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kawoN" napisał w wiadomości grup
    >Aha...
    >Aż tak dobrze nie znam Wrocławia, ale pamiętam
    >że Rynek nawet fajny.
    >Ja kojarzę to miasto z Panoramą, Ostrowem Tumskim,
    >dużą ilością mostów i Gucwińskimi :-)

    Gucwinskich juz nie ma, teraz mamy krasnale :-)

    Ale ... jaka pamiatke sobie przywiozles ?
    A mozna bylo zarobic - miniaturki Ratusza, Panoramy, kufle ze Spiza,
    itp :-)

    I tu odpowiednio wielkie litery moga sie przydac, szczegolnie jak
    mlodziez zacznie sobie robic selfie i rozrzucac po roznych fejsach :-)

    Moga byc nawet teczowe - beda ladnie wygladaly na zdjeciach:-)

    P.S. Wroclaw Europejska Stolica Kultury 2016. Oj bedzie sie dzialo.
    Np w ramach kultury wladze miasta wygonia samochody :-)

    Juz slysze "Likwidujemy parkingi, bo kierowcy musza sie odzwyczaic, ze
    samochodem wygodnie dojada prosto pod cel. Musza parkowac dalej i
    wiedziec, ze komunikacja miejska jedzie sie rownie (nie)wygodnie"

    J.

  • 10. Data: 2015-10-21 17:40:37
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2015 o 14:24 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "kawoN" napisał w wiadomości grup
    >
    > WrocLove to akurat oficjalne haslo urzedu miasta, od lat juz obecne.

    Bo parafrazując popularną reklamę, teraz Wrocław "Dla idiotów".
    Cała reszta cierpi!

    --
    Trefniś