-
1. Data: 2012-06-21 01:37:25
Temat: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: scobowski <s...@m...pl>
Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas
pomyśleć o wymianie pojazdu na świeższy.
Początkowo oglądałem z wypiekami na twarzy platformę C1 (foka, mazda3,
V50), ale patrząc na silniki i ceny - zniechęcałem się coraz bardziej:
1,6HDI jest genialną jednostką,ale sprawdziłby się w c-C2/fieście, a nie
w takim pojeździe.
Szukałem więc dalej: klasa średnie (niższa, może być) - mam już
minivana, mój pojazd ma starczyć do latania "po mieście", acz robić to w
miarę dynamicznie.
I okazało się, że w przedziale -powiedzmy- 7-11 "średnichkrajowych"
znajdziemy takie fajne rzeczy, jak:
E46 z początku produkcji
A4 B6
A3 8d?e? sportback
W203, T203 :D - do -powiedzmy - 2004 roku
Audi miałem w życiu z 8 różnych - stąd rezerwa (nie chce mi się
przepłacać za golfa/passata)
Paska B5 odrzucam - bo jeździ tym każdy bamber, b6 wychodzi poza zasięg
cenowy
Golfer kombi 130KM - praktycznie nie-do-znalezienia, a czteropędny już w
ogóle..
Bumcia - genialne auto, ale stereotypowe...
i pojawia się c-klasa: chyba zestarzałem się już wystarczająco, żeby
pooglądać, ale opinie ma skrajne.
Warto/nie warto? czegoś się bać, unikać?
A może szukać czegoś innego? Nie musi być merc, ale nie może być sedan
(kundel, 35-kilowy: jak kolanem dopchnę, zmieści się i pod klapą w w203
coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chętniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z
tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki...
Pomożecie? ;)
-
2. Data: 2012-06-21 17:06:36
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-06-21 01:37, scobowski pisze:
> A może szukać czegoś innego? Nie musi być merc, ale nie może być sedan
> (kundel, 35-kilowy: jak kolanem dopchnę, zmieści się i pod klapą w w203
> coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chętniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z
> tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki...
>
> Pomożecie? ;)
Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
3. Data: 2012-06-21 19:10:07
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: marcin <l...@k...cwo>
> Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.
>
ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.
-
4. Data: 2012-06-21 19:32:00
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze:
>> Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.
>>
>
> ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.
>
Od malucha będą lepsze...
Czy w powyższym poście, w którym podsunąłem pomysł zakupu auta, które
spełnia wszystkie postawione przez autora wymagania było coś nie tak?
Jak masz jakieś wycieczki personalne to proszę bardzo @ znasz.
Naprawdę wniosłeś bardzo dużo i pomogłeś koledze wyżej, w nagrodę
dostaniesz wąż ogrodowy.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
5. Data: 2012-06-21 19:32:55
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: marcin <l...@k...cwo>
W dniu 2012-06-21 19:32, Lewis pisze:
> W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze:
>>> Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.
>>>
>>
>> ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.
>>
>
> Od malucha będą lepsze...
>
> Czy w powyższym poście, w którym podsunąłem pomysł zakupu auta, które
> spełnia wszystkie postawione przez autora wymagania było coś nie tak?
>
> Jak masz jakieś wycieczki personalne to proszę bardzo @ znasz.
>
> Naprawdę wniosłeś bardzo dużo i pomogłeś koledze wyżej, w nagrodę
> dostaniesz wąż ogrodowy.
>
jezeli w moim poscie widzisz wycieczki osobiste to masz cos z glowa.
-
6. Data: 2012-06-21 19:33:47
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-06-21 19:32, marcin pisze:
> W dniu 2012-06-21 19:32, Lewis pisze:
>> W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze:
>>>> Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.
>>>>
>>>
>>> ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.
>>>
>>
>> Od malucha będą lepsze...
>>
>> Czy w powyższym poście, w którym podsunąłem pomysł zakupu auta, które
>> spełnia wszystkie postawione przez autora wymagania było coś nie tak?
>>
>> Jak masz jakieś wycieczki personalne to proszę bardzo @ znasz.
>>
>> Naprawdę wniosłeś bardzo dużo i pomogłeś koledze wyżej, w nagrodę
>> dostaniesz wąż ogrodowy.
>>
>
> jezeli w moim poscie widzisz wycieczki osobiste to masz cos z glowa.
>
Znając Twoje wypowiedzi z innego wątku nie mam wątpliwości.
EOT aby nie śmiecić.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
7. Data: 2012-06-21 21:05:25
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: scobowski <s...@m...pl>
W dniu 2012-06-21 17:06, Lewis pisze:
> Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.
W sumie - wszystko si, tylko
- relatywnie rzadki
- z założenia i "urodzenia" kosztowny
-
8. Data: 2012-06-21 21:14:47
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-06-21 21:05, scobowski pisze:
> W dniu 2012-06-21 17:06, Lewis pisze:
>
>> Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.
>
> W sumie - wszystko si, tylko
> - relatywnie rzadki
> - z założenia i "urodzenia" kosztowny
Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet
czy golf ale też nie jakoś specjalnie drogi.
Wszelkie części są dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też są
jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI -
jakieś 1100zł i turbo.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
9. Data: 2012-06-21 21:31:03
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: scobowski <s...@m...pl>
W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze:
> Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet
> czy golf ale też nie jakoś specjalnie drogi.
>
> Wszelkie części są dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też są
> jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI -
> jakieś 1100zł i turbo.
.. no i vectra.. ;-)
-
10. Data: 2012-06-21 21:34:02
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Od: "Przembo" <x...@x...xx>
*scobowski* w wiadomości news:jrtn12$akm$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
> Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas
> pomyśleć o wymianie pojazdu na świeższy.
> Początkowo oglądałem z wypiekami na twarzy platformę C1 (foka, mazda3,
> V50), ale patrząc na silniki i ceny - zniechęcałem się coraz bardziej:
> 1,6HDI jest genialną jednostką,ale sprawdziłby się w c-C2/fieście, a nie w
> takim pojeździe.
> Szukałem więc dalej: klasa średnie (niższa, może być) - mam już minivana,
> mój pojazd ma starczyć do latania "po mieście", acz robić to w miarę
> dynamicznie.
> I okazało się, że w przedziale -powiedzmy- 7-11 "średnichkrajowych"
> znajdziemy takie fajne rzeczy, jak:
> E46 z początku produkcji
> A4 B6
> A3 8d?e? sportback
> W203, T203 :D - do -powiedzmy - 2004 roku
> Audi miałem w życiu z 8 różnych - stąd rezerwa (nie chce mi się przepłacać
> za golfa/passata)
> Paska B5 odrzucam - bo jeździ tym każdy bamber, b6 wychodzi poza zasięg
> cenowy
> Golfer kombi 130KM - praktycznie nie-do-znalezienia, a czteropędny już w
> ogóle..
> Bumcia - genialne auto, ale stereotypowe...
> i pojawia się c-klasa: chyba zestarzałem się już wystarczająco, żeby
> pooglądać, ale opinie ma skrajne.
> Warto/nie warto? czegoś się bać, unikać?
> A może szukać czegoś innego? Nie musi być merc, ale nie może być sedan
> (kundel, 35-kilowy: jak kolanem dopchnę, zmieści się i pod klapą w w203
> coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chętniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z
> tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki...
> Pomożecie? ;)
Skoro masz rozrzut taki, że myślałeś o kompakcie z dieslem 1.6 i
jednocześnie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i przemyśl S4
2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo ostro dłubane ~2.0
td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej większą benzynę brać.
Pozdr
PS. W203 270CDI ma około 9s do setki