  • 71. Data: 2010-08-17 13:01:55
    Temat: Re: dlaczego nie Stilo - doradzcie
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    to pisze:
> [...]

    spali tyle na zimnym silniku i krótkich trasach, ile mój na mieście
    palił nie wiem bo nie jeździłem na mieście 100% tylko mieszanki,
    natomiast stilo tyle wciąga i pisanie, że nie jest lekkim naciąganiem
    prawdy i potem ktoś kupuje i się rozczaruje :) W mrozy i na krótkich
    trasach tak jest nie ja to wymyśliłem :)

    --
    krzysiek82

  • 72. Data: 2010-08-17 13:24:21
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > to prawda, wielu elementów newralgicznych które padają w dieslu w aucie z
    > silnikiem benzynowym nie ma.

    Ale za to są szalenie palne (wybuchowe) opary.

  • 73. Data: 2010-08-17 15:30:54
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 12:58:55 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > On ma jakiś uraz do Alfy, nie czytaj ;)
    >
    > 2.4?

    Postanowiłem zostać wierny temy silnikowi ;-)

    PS. Jak ogarnę temat to skrobnę Ci na emaila co wynalazłem.
    A - i dzięki Borys za wcześniejsze podpowiedzi - po Twojej sugestii
    pojeździłem chwilę wersją 150 konną i jednak trochę jej do Lybry
    zabrakło (momi tej samej mocy - jednak masa i mniejsza pojemność robi
    swoje), dlatego zawęziłem pole poszukiwań do 2.4.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 74. Data: 2010-08-17 15:32:59
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 12:20:03 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > gratuluje zakupu bardzo ładne auto :)

    A dziękuję. Ale czy będę zadowolony tak jak z Lybry to się okaże za czas
    jakiś :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 75. Data: 2010-08-17 16:08:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-17 15:30, Seba pisze:

> [...]
    > zabrakło (momi tej samej mocy - jednak masa i mniejsza pojemność robi
    > swoje), dlatego zawęziłem pole poszukiwań do 2.4.

    Opijamy w ten czwartek?!?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 76. Data: 2010-08-17 16:35:33
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości:

> [...]
    > kupuje i się rozczaruje :) W mrozy i na krótkich trasach tak jest nie ja

    Na zimnym silniku tak. Ale na naciągaj tak tego sposobu ukazywania zużycia
    paliwka. Też mógłbym stwierdzić fakt że Croma jtd 150 po odpaleniu pokazuje
    19.9....zaś po przejechaniu 5 km (czyli nadal zimny) ma ~ 15 l.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 77. Data: 2010-08-17 17:25:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 16:08:20 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Opijamy w ten czwartek?!?

    Daj mi go jeszcze kupić - chyba uda mi się doprowadzić temat do końca w
    najbliższą sobotę.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 78. Data: 2010-08-17 17:26:46
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 17:25:13 +0200, Seba napisał(a):

    > Daj mi go jeszcze kupić - chyba uda mi się doprowadzić temat do końca w
    > najbliższą sobotę.

    A potem to jak najbardziej - stałym bywalcom wręcz stawiam browarka ;)

    PS. Sorry za dyblowanie postów, ale uprzednio cuś za szybko wciśnąłem
    'wyślij' ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 79. Data: 2010-08-17 20:57:11
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Weź mi nie pisz takich rzeczy, ponieważ własnie finalizuję zakup 159 ;)

    159 to wg mnie zupełnie nowa jakość dla Alfy Romeo. Nie ma nic wspólnego pod
    kątem awaryjności ze 156-ką.
    Z ciekawośc- jaką wersję kupiłeś?

    Jurand.

  • 80. Data: 2010-08-17 21:00:54
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Dla niej liczy się tylko wygląd i kolor. I żeby był trochę oryginalny tzn.
    > nie spotykany na każdym parkingu. No i żeby mogła wszystkich wyprzedzać na
    > obwodnicy choć jak jechałem niedawno za nią to stwierdziłem że nie
    > będziemy nigdy wykraczać poza 60 KM :)
    > P.S. Sam bym sobie nawet pojeździł jakimś małym autkiem ale w segmencie B
    > mało jest ciekawych silników. Większość to 1.2 lub 1.4 a te mocniejsze to
    > często jakas kosmiczna cena jest. Np nowy ford fiesta 1.6 120 KM wystepuje
    > tylko w wersji GHIA i z 17 calowymi kołami i 5D to jest cena ok 60 tys zł.

    Jak na razie u mnie w rankingu "najbardziej podobające się kobietom auto"
    wygrał VW Beetle w kolorze jasnozielony metalik ;) Pobił nawet Mini Coopera.

    Jurand.