  • 81. Data: 2010-08-17 22:14:19
    Temat: Re: dlaczego nie Stilo - doradzcie
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Mam mechanika ktory pracowal 12lat w Carserwisie - nie bierz STILO,
    > sypie sie tam wszystko - taka ma opinie.

    a ja mam mechanika w serwisie hondy - on bardzo poleca bo tylko
    sprawne auta tam przyjezdzaja do naprawy...

    hehe - a co ma Ci powiedziec mechanik z serwisu?

  • 82. Data: 2010-08-17 22:14:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 10:14:49 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > Mój zawsze zapalał w mrozie bez problemów, więc to raczej wina
    > aku/filtra paliwa, zwalonych świec żarowych a na końcu paliwa.

    Jemu wytrącała się parafina. Musiał jechać do jakiegoś ogrzewanego garażu i
    po ociepleniu oraz wymianie filra paliwa mógł jeździć. I co zima to samo.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 83. Data: 2010-08-17 23:00:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-17 22:14, huri_khan pisze:

    > Jemu wytrącała się parafina. Musiał jechać do jakiegoś ogrzewanego garażu i
    > po ociepleniu oraz wymianie filra paliwa mógł jeździć. I co zima to samo.

    Nie potrafił dolać jakiegoś depresatora, który o kilka stopni zbija
    temperaturę wytrącania się parafiny?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 84. Data: 2010-08-18 07:13:27
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 20:57:11 +0200, Jurand napisał(a):

    > Z ciekawośc- jaką wersję kupiłeś?

    Jeszcze nie sfinalizowałem zakupu, ale decyzje zostały już raczej
    podjęte. Nie pamiętam nazwy wersji wyposażeniowej, ale szukałem tego
    auta w wersji z silnikiem 2.4 JTDm i nadwoziem kombi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 85. Data: 2010-08-18 08:54:59
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    huri_khan pisze:
    > Jemu wytrącała się parafina. Musiał jechać do jakiegoś ogrzewanego garażu i
    > po ociepleniu oraz wymianie filra paliwa mógł jeździć. I co zima to samo.

    czyli nie wina auta a polskiej stacji benzynowej.

    --
    krzysiek82

  • 86. Data: 2010-08-18 11:42:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-17 22:14, hamberg pisze:

    > a ja mam mechanika w serwisie hondy - on bardzo poleca bo tylko
    > sprawne auta tam przyjezdzaja do naprawy...
    >
    > hehe - a co ma Ci powiedziec mechanik z serwisu?

    Po pierwsze, do serwisów jeżdżą i sprawne auta, na przeglądy.
    W czasie których może się okazać że nie są aż tak sprawne.
    Po drugie, gdyby np. uszkodzone stilo pojawiały się w serwisie równie często
    co dużo popularniejsze modele (punto, pandy), to taki fakt też byłby jakąś
    wskazówka, prawda?

  • 87. Data: 2010-08-18 16:25:10
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie sfinalizowałem zakupu, ale decyzje zostały już raczej
    > podjęte. Nie pamiętam nazwy wersji wyposażeniowej, ale szukałem tego
    > auta w wersji z silnikiem 2.4 JTDm i nadwoziem kombi.

    Byłbym ostrożny jeśli chodzi o 2.4 JTDm. Trafiłem już kilka Brer i 159-ek z
    tym motorem z obróconymi panewkami i ogólnie silnikami wyglądającymi na
    zamęczone, przy przebiegach rzędu 50-100 tys km. Najlepszy do tego samochodu
    jest 1.9 JTDm 150 KM, dłubnięty na 180. Powinieneś cenowo za modele z roku
    2006/2007 w wersji Progression/Distinctive, z przebiegiem do 150 tysięcy km,
    zapłacić nie więcej jak 45 tysięcy złotych.

    Jurand.

  • 88. Data: 2010-08-18 17:03:56
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 16:25:10 +0200, Jurand napisał(a):

> [...]
    > 2006/2007 w wersji Progression/Distinctive, z przebiegiem do 150 tysięcy km,
    > zapłacić nie więcej jak 45 tysięcy złotych.

    Dzięki za sugestie.
    Tutaj mam do czynienia z autem od miłośnika 'z branży' (ma dosyć dobrze
    funkcjonujący warsztat i sklep z częściami do włoskich wynalazków, to
    drugie auto jakie kupuję od niego), który w początkowej wersji miał je
    zostawić dla siebie. Ale sam wiesz jak jest w Waszej branży - na tą
    chwilę potrzeba mu funduszy, więc padło na sprzedaż Alfy. W aucie dosyć
    fajnie przemodelowano wnętrze (w sensie zastosowanych materiałów
    tapicerskich) i doinwestowano go technicznie (wszelkie rzeczy, które
    dawały oznaki niedomagań, czy też dla świętego spokoju zostały
    wymienione przez jego pracowników - rozrząd, klocki+tarcze, jakieś
    elementy od sterowania ciśnienia turbiny, olej, filtry, itp.) Auto niby
    ma w okolicach 100 kkm przebiegu i mam zagwarantowane, że nie jest po
    jakiejkolwiek kolizji/wypadku. Cena jest wyższa od tego co podałeś -
    jednakże ma być w optymalnym stanie technicznym. Rozrzut cenowy w tym
    modelu jest okrutny - tyle, że wszystkie auta, które oglądałem nie warte
    były nawet mojego czasu jakie na nie poświęciłem (a uwierz mi, że cena
    nie jest u mnie żadnym priorytetem - najtańszych ofert nawet nie brałem
    pod uwagę).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 89. Data: 2010-08-19 08:15:45
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 23:00:29 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Nie potrafił dolać jakiegoś depresatora, który o kilka stopni zbija
    > temperaturę wytrącania się parafiny?

    Tak to jest jak jeździ się benzyną i kupuje diesla, trzeba robić rzeczy o
    których się wcześniej nie miało pojęcia ;)

  • 90. Data: 2010-08-19 08:20:42
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 08:54:59 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > czyli nie wina auta a polskiej stacji benzynowej.

    Najbliżej są 2 stacje Statoil i Shell więc podejrzewam że większośc osiedla
    tankuje na tych stacjach (mogę się oczywiście mylić). Z drugiej strony
    jeden sąsiad ma starą Octavie TDI jeszcze jeden jakiegoś Opla z DTL i nic
    się nie dzieje w mrozach, chyba że lepiej dbają o swoje samochody i
    dolewają coś do paliwa, ale tego to nie sprawdzę.