  • 1. Data: 2010-08-16 13:05:48
    Temat: Warszawa - Kraków piatek 17:00 wyjazd
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    pytanie jak jechać/wyjechać rozsadnie do krakowa o takiej fajnej porze ?
    Bede jechał na Coke Music costam i chciałbym koło 22:00 zameldowac się w
    okolicach Dworca Głownego w Krakowie- czy jest to wykonalne ?

    Pozdrawiam i dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2010-08-16 14:00:00
    Temat: Re: Warszawa - Kraków piatek 17:00 wyjazd
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    17:15 IC z Centralnego :-)
    Wyjazd samochodem z Wawy w piątek i to koło 17 to już jest lekka kaszana. W
    wakacje może mniejsza niż normalnie ale mimo wszystko lipa. Może się okazać
    że w 5 godzin się nie wyrobisz. Taki lajf.
    No i na festiwalu browarku się nie napijesz :-)

  • 3. Data: 2010-08-16 14:48:57
    Od: Paweł <o...@m...com>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bede jechał na Coke Music costam i chciałbym koło 22:00 zameldowac się w
    > okolicach Dworca Głownego w Krakowie- czy jest to wykonalne ?

    InterCity
    Warszawa Centralna 17:15
    Kraków Główny 19:45

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2010-08-16 15:03:55
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 11:05:48 +0000 (UTC), rt napisał(a):

> [...]
    > Bede jechał na Coke Music costam i chciałbym koło 22:00 zameldowac się w
    > okolicach Dworca Głownego w Krakowie- czy jest to wykonalne ?

    A moim zdaniem masz szansę. Oczywiście wszytko i tak zależy od aktualnej
    sytuacji na drodzę :-). Jechałem przed Bożym Ciałem w środę, wyjechałem
    koło 19,30, byłem w Kraku parę minut po 24. A korki największe i tak będą w
    Radomiu. Z Wawy spokojnie wylecisz, w wakacje jest "luzik" ;-).

    Meehoo

  • 5. Data: 2010-08-16 15:32:31
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 14:48:57 +0200, Paweł napisał(a):

    > InterCity
    > Warszawa Centralna 17:15
    > Kraków Główny 19:45

    Interregio - 18:30-21:43, do tego 3x taniej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-08-17 15:55:46
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Meehoo wrote:

> [...]
    > środę, wyjechałem koło 19,30, byłem w Kraku parę minut po 24. A korki
    > największe i tak będą w Radomiu. Z Wawy spokojnie wylecisz, w wakacje

    Chyba sobie kpisz.
    Jak wyjedzie z Wawy o 17.00, to o 19.00 będzie jakieś 30-40km dalej.
    Siódemką imho wyjdzie na styk, może parę minut po 22.00 w Krakowie.

    Gierkówką pewnie trochę lepiej, ale też się umorduje przez pierwsze
    2-3h.

    Pociąg to jedyne sensowne rozwiązanie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2010-08-17 17:02:13
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Massai wrote:
    > Jak wyjedzie z Wawy o 17.00, to o 19.00 będzie jakieś 30-40km dalej.
    > Siódemką imho wyjdzie na styk, może parę minut po 22.00 w Krakowie.
    >
    > Gierkówką pewnie trochę lepiej,

    Warszawa - Katowice ćwiczona trasa w środy, czwartki, piątki po
    południu/wieczorem.
    Pierwsze 50 kilometrow robi się w +/- godzinę - im bardziej piątek, tym
    bardziej godzina.

    Potem już normalnie.

    --
    Bydlę