  • Data: 2014-05-27 02:00:42
    Temat: Re: dell d531 i pamięć
    Od: "empe" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    a druga sprawa, jak się wymienia napęd w tym laptopie?
    co jest jeszcze napędem, a co jest już obudową?
    wyjąłem napęd, ale wygląda to tak, jakby sam napęd był włożony w jakąś
    pseudo miniaturową kieszeń i przykręcony do niej kilkoma śrubkami...
    jak to się rozbiera? mogę zrobić fotki jakby Ktoś chciał pomóc...

    Jakość marna ale mniej więcej pokazuje o co chodzi.
    Ta kieszeń to tzw. mediabay
    http://youtu.be/9CpOL8y2B9Q

    --
    empe