    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Mon, 02 May 2011 01:42:23 +0200

    > nie żartuj. co można napisać gościowi który uważa że wie lepiej ode mnie
    > czego mi potrzeba, i nawet nie chce mnie do tego przekonać, tylko
    > 'pomyśli' za mnie?

    Każdy, począwszy od telekomów poprzez komórkowców po malutkich ISP wie
    lepiej od Ciebie czego Ci potrzeba. Konstruuje ofertę możliwie szeroką w
    ramach możliwości techniczno-organizacyjnych, sprzeda Ci gruszki na
    wierzbie np. super internet o jakości takiej jaki masz drut czyli bez
    żadnej gwarancji. Ty nie masz głosu przy konstrukcji oferty.

    Konstruując oferty profilowane daję klientowi większy wybór, korzystam
    bo jako mały ISP mam pod tym względem istotną przewagę nad komórkowcami
    i telekomami. Przekonywanie Ciebie do oferty szerszej o dodatkowe
    możliwości wyboru byłoby co najmniej dziwne.

    JanuszR