  • Data: 2011-05-03 10:28:57
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl>

    > Sam jesteś pierdoła do kwadratu. Klient bez p2p swobodnie korzysta z
    > chomików, rapidów itp. nadal może ssać skolko ugodno, pobierać "treści" w
    > jakie są bogate te serwisy czyli gołe dupy i filmy na lewo, nie ma mowy o
    > żadnym "rozliczaniu za bajty".

    Kolejne pierdoły. P2P dokładnie na tym polega, że ktoś udostępnia jakieś
    dane a ktoś inny je pobiera. Konkretne dane, np obraz ISO jakiegoś produktu
    programistycznego. Nawet MS takie ściąganie oferuje.

    > Treści istotne np. biblioteka MIT czy obraz z Luwru dostępne są online bez
    > potrzeby ssania.

    Gdzie ? Chyba w twojej głowie tylko

    > Klient potrafi wcisnąć "enter", podobnie jak zmienić kanał w TV.
    > Uszczęśliwianie nieświadomych kolejnym panelem niczego nie zmieni a
    > świadomym to niepotrzebne.

    TWOJE USZCZĘŚLIWIANIE jest niepotrzebne a dokładniej SZKODLIWE

    > Niech dotrze wreszcie to twojego zakutego łba, że klient jest dla mnie
    > dobrem najwyższym. Musi być bo jeżeli coś nie tak jutro stoję w
    > pośredniaku. Nie jestem monopolistą ani wielką firmą a wszystko co robię
    > to z myślą aby ulepszyć.

    Nie jesteś świadomy skutków jakie twoje działania przyniosą. Filtrowanie
    usług przez dostawców internetu jest ze wszech miar szkodliwe.