  • Data: 2011-05-02 09:23:59
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierdoły do kwadratu. To blokowanie P2P służy jedynie rozliczaniu
    > klienta za bajty. Nie ma żadnego związku z "robieniem mu dobrze".
    > Protokoły P2P są obecnie używane do dostarczania treści tak, jak
    > protokoły C/S, więc tylko nieświadomy klient może zdecydować się na
    > trwałe ograniczenie sobie możliwości korzystania z nich. Gdyby dostawcy
    > chcieli zabezpieczyć użytkowników to daliby im panel ze statystykami i
    > możliwością zaptaszania określonych usług. Możliwość ograniczania usług
    > przez dostawcę internetu jest skrajnie niezdrowa bo przez swoje
> [...]

    Sam jesteś pierdoła do kwadratu. Klient bez p2p swobodnie korzysta z
    chomików, rapidów itp. nadal może ssać skolko ugodno, pobierać "treści"
    w jakie są bogate te serwisy czyli gołe dupy i filmy na lewo, nie ma
    mowy o żadnym "rozliczaniu za bajty". Treści istotne np. biblioteka MIT
    czy obraz z Luwru dostępne są online bez potrzeby ssania. Klient potrafi
    wcisnąć "enter", podobnie jak zmienić kanał w TV. Uszczęśliwianie
    nieświadomych kolejnym panelem niczego nie zmieni a świadomym to
    niepotrzebne. Niech dotrze wreszcie to twojego zakutego łba, że klient
    jest dla mnie dobrem najwyższym. Musi być bo jeżeli coś nie tak jutro
    stoję w pośredniaku. Nie jestem monopolistą ani wielką firmą a wszystko
    co robię to z myślą aby ulepszyć.

    JanuszR