eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdebata o jakości - UKE - zapraszamyRe: debata o jakości - UKE - zapraszamy
  • Data: 2011-05-01 23:28:47
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>> Ale o co chodzi ? Jak to blokowanie p2p ma zapobiegać problemom to
    >>> zablokuj jak problem zaistnieje, czemu ofertę półinternetu
    >>> przygotowywać ?
    >>
    >> Nie śledzę, użytkowników 24/7, kiedyś spać trzeba i jest wiele spraw
    >> pożyteczniejszych do przeprowadzenia. Problemu NIE MA nawet kiedy
    >> użytkownik zawali łącze i ma ŚWIADOMOŚĆ, że zawalił. Stąd oferta
    >> profilowana, podział użytkowników świadomych i zielonych ale to nie
    >> działa zupełnie. Ci zieloni w pewnym procencie biorą usługę z której NIE
    >> KORZYSTAJĄ bojąc się ograniczeń, płacą za friko bo mogliby mieć taniej.
    >> Sprawdza się, że "niewiedza kosztuje" mimo iż chciałbym te koszty
    >> obniżyć. Określenie "półinternet" może dać co najwyżej pryszcz dla
    >> którego ściąganie za darmo jest POŁOWĄ sensu internetu. Wierz mi, kiedy
    >> dorośniesz a przynajmniej zmądrzejesz stwierdzisz, że sensem internetu
    >> jest przede wszystkim informacja.
    >
    > tak konkretnie, to ile taniej chciałbyś sprzedawać ten półinternet?
    >
    > ps. swoją drogą, kliencie ci wyraźnie przeszkadzają. dzwonią, głowę
    > zawracają, nie wiedzą jak sieć działa, i nie chcą się tego nauczyć,
    > tylko marudzą że im nie działa. może zmień biznes?
    >
    Konkretnie taniej o 17,45%. Nie rozumiesz idei, nie chodzi o to, że
    przeszkadzają, to jest biznes a czas to pieniądz. Jeżeli klient nie
    dzwoni to oszczędza czas nie tylko mój ale i swój i na tyle to
    wyceniłem. Dzwonią zaś z powodu używania p2p ludzie nieświadomi. Klient,
    który ma wiedzę jak to działa potrafi ustawić aplikację aby nie zawalała
    uploadu ew wie, że korzystając z takiej aplikacji musi się liczyć ze
    spadkiem parametrów dostępu innych aplikacji, które to p2p wysyci. Jest
    to więc wyjście do klienta. Rozwiązanie oparte o panienki w call center
    uważam za nieskuteczne, nie zmieni zachowań klienta. Ukryte przycinanie
    p2p z kolei jest niedoskonałe, nie powiem że nieuczciwe, jest wymuszone
    w ramach łącza uniwersalnego przycina również użytkownikom świadomym.
    Dlatego optymalnym wyjściem jest utworzenie łącza profilowanego,
    tańszego dla niekorzystających z p2p ponieważ na pewno nie będą dzwonić
    (oszczędność czasu) oraz można lepiej przewidywać pakietowe wysycenie
    łączy co zaowocuje optymalnym działaniem aplikacji p2p klientom z nich
    korzystających.

    JanuszR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: