  • Data: 2011-05-02 13:16:51
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro zupełnie mylisz pojęcia, to nie wiem czy jest sens Cię prostować.
    > Dane są informacją. Kropka.

    > Bzdury, panie, bzdury. Ściągam czasem kilkanaście wersji dystrybucji
    > Fedory przy pomocy P2P (różne spiny). Jestem kleptomanem? Brawo.
    > Brnij dalej.

    Akurat fedorka to moja ulubiona dystrybucja. Jedna dystrybucja to ok
    3,5GB. Nowe ukazują się przeciętnie co ok pół roku. Mam wszystkie
    począwszy od RH 5.1 plus łatki plus nowe kernele. Do ściągnięcia p2p
    nigdy nie było mi potrzebne, leci ftpem lub httpem. Jak to się ma do
    setek Gigabajtów ściąganych miesięcznie przez niektórych użytkowników?
    Chcesz powiedzieć, że ściągasz setkę kopii fedorki miesięcznie? Co to
    informacji to istotnie dane mogą je stanowić. Przykładowo dla pliku
    muzycznego zawierają informacje przeznaczone dla odtwarzacza. Tak więc
    ssacz muzyczki pobiera informacje przeznaczone nie dla niego lecz jego
    odtwarzacza :)

    JanuszR