  • Data: 2011-06-20 12:32:24
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Bartek Kacprzak

    > To napisz baranie jaka droga jest do tego odpowiednia. Dotarlo do tego
    > twojego pustego lba?
    > _jaka droga_ jest do tego bezpieczna? Bo skoro ci nie przeszkadza to
    > napisz gdzie nie bedzie przeszkadzalo, tlumoku.

    Już Ci napisałem kilka razy, że tego nie napiszę. Więc skończ nudzić.

    > Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

    Bo droga, na którą może wyjechać traktor z pola czy wyjść pijany zza
    drzewa nie nadaje się do rozwijania dużych prędkości. Ty zapewne to
    zrozumiesz dopiero, gdy w coś na takiej drodze przypieprzysz.

    > To przestan belkotac, btw ciekawe jest to, ze nie pozwalasz na
    > archiwizowanie swoich postow przez google. Widac wstydzisz sie
    > idiotyzmow jakie wypisujesz.

    Po prostu nie uważam, żeby moje dyskusje z trollami były warte
    archiwizacji.