  • Data: 2011-06-20 12:36:26
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.06.2011 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > A jakie ma znaczenie, co on wie? Jego interesuje tylko życie
    > motocyklisty. To, ile trupów taki może pociągnąć za sobą przecinając
    > osobówkę się nie liczy.

    Fajny flame, ale weź no podaj ile tych trupów z innych uczestników ruchu
    robią motocykliści, rocznie na przykład. Jak to się ma do reszty?
    Skoro motocykliści z reguły jeżdżą tak niebezpiecznie, to pewnie będą to
    wstrząsające dane.
    Chcesz koniecznie za każdym razem pokazać jakie to potworne zagrożenie
    powodują motocykle na drodze. Ciekawi mnie dlaczego, zrobił ci jakąś
    krzywdę który?
    Nie, nie chce mi się dyskutować o kolesiu, który pokazał jaki jest
    sprytny rozpędzając się do ~300 na marnej drodze.
    Niewiele motocykli to umożliwia i trzeba mieć twardą dupę żeby tyle
    pojechać dłużej niż chwilę. Nawet w bardzo sprzyjających warunkach.
    Sądzę że to wyjątek i nijak się ma do tego co codziennie widzę na
    drodze.

    --
    kakmaratgmaildotcom