eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydCi - wynalazek diabła?Re: dCi - wynalazek diabła?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
    Date: Wed, 20 Nov 2013 22:11:39 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <l6j8i4$3hu$1@node2.news.atman.pl>
    References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net>
    <l650sh$q1g$1@node2.news.atman.pl> <l673vp$cno$1@news.mm.pl>
    <l6dda5$aut$1@node1.news.atman.pl>
    <528b0ee1$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    <528b9ab4$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <528c5d3d$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l6hs0j$kcn$1@node2.news.atman.pl>
    <528c9992$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 5.174.74.5
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1384981893 3646 5.174.74.5 (20 Nov 2013 21:11:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Nov 2013 21:11:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    In-Reply-To: <528c9992$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511624
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-20 12:14, Mirek Ptak pisze:
    > To wspaniale! A jak dojezdzasz na spotkanie czy jestes gdzies umowiony to
    >> przyjezdzasz wczesniej zeby miec czas na ew. wypalanie filtra czy moze
    >> mowisz ze wlasnie wypalasz filtr i musisz zrobic rundke i prosisz
    >> zeby ktos
    >> zaczekal?
    >>
    > Nie sprowadzaj sprawy do absurdu. Jeśli się śpieszę to po prostu
    > wyłączam silnik i idę na spotkanie - nic się nie stanie jak wypalanie
    > przerwie się w takiej sytuacji raz, czy dwa pod rząd.
    > Poza tym, jak jadę na spotkanie to zwykle dalej niż do pracy, więc
    > filtr ma czas się wypalić w trasie (o ile oczywiście zajdzie taka
    > potrzeba).
    > Za czasów Vectry wypalanie w mieście włączyło mi się z 10 razy przez 4
    > lata w okresach, gdy nie jeździłem nigdzie poza praca-dom. z tych
    > pięciu to ze trzy razy sobie przedłużyłem trasę, żeby go dopalić w
    > pozostałych skończył się cykl zanim dojechałem do celu lub wyjmowałem
    > kluczyk, bo mi się spieszyło.
    > W Insigni jeszcze nie miałem okazji jeździć po mieście w celu
    > dopalenia, choć kilka razy zauważyłem, że się wypala stojąc na
    > światłach - jakoś to chyba lepiej jest teraz rozwiązane programowo.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    > PS.
    > Nie czuję się niewolnikiem :)

    Wyłączając silnik w trakcie wypalania możesz zrobić z filtra trupa. Nie
    doczytałeś w instrukcji obsługi? Tzw. szok termiczny, rzecz bardzo
    szkodliwa dla filtra.. Tak samo nie może to być objazd dookoła osiedla,
    a równe obroty i żadnego przełączania biegów.
    I zgadza się - wypalanie jest programowe, zawsze było programowe,
    jednak kierowca musi spełnić określone warunki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: