  • 21. Data: 2011-02-12 08:17:54
    Temat: Re: czyzby smierc symbiana ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Feb 2011 23:15:37 +0100, Artur Maśląg wrote:
    >W dniu 2011-02-11 22:46, J.F. pisze:
    >(...)
    >Masz jeszcze jakieś pytania? To co jest kwestią chyba niepodważalną,
    >to fakt, że znakomita większość programistów w obecnych czasach nie
    >jest żadnymi programistami, tylko białkowym tworem nauczonym
    >wykorzystywania bibliotek w ciemno.

    No to o co ta klotnia ?
    Teza Waldka byla ze "nie umieja porzadnie napisac programu pod WM to
    uparli sie pokazac ze pod iOS rowniez nie umieja".
    Tymczasem pod inny system moga byc inne biblioteki, lepiej dzialajace.

    J.

  • 22. Data: 2011-02-12 09:36:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 09:17:54 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > uparli sie pokazac ze pod iOS rowniez nie umieja".
    > Tymczasem pod inny system moga byc inne biblioteki, lepiej dzialajace.

    na tyle dobrze, że same poprawiają gówniany kod?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 23. Data: 2011-02-12 14:24:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Feb 2011 09:36:01 +0000, Waldek Godel wrote:

    >na tyle dobrze, że same poprawiają gówniany kod?

    Nie wiemy (chyba ze pracowales dla AM i wiesz) czy kod jest g*,
    ale inne biblioteki moga wymagac przerobki czesci kodu, albo meldowac
    wiecej bledow.

    J.

  • 24. Data: 2011-02-12 14:44:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 15:24:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie wiemy (chyba ze pracowales dla AM i wiesz) czy kod jest g*,

    czy trzeba pracować w kuchni, żeby poczuć, że mięso jest śmierdzące?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 25. Data: 2011-02-12 15:52:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Feb 2011 14:44:51 +0000, Waldek Godel wrote:

    >czy trzeba pracować w kuchni, żeby poczuć, że mięso jest śmierdzące?

    Jak siedzisz przy stoliku, to owszem - czujesz smrod, ale nie wiesz
    skad.

    J.

  • 26. Data: 2011-02-12 15:58:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 16:52:38 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jak siedzisz przy stoliku, to owszem - czujesz smrod, ale nie wiesz
    > skad.

    zazwyczaj wiem, jak mi coś śmierdzi na talerzu, albo ma wstrętny smak.
    Ty nie rozpoznajesz kierunku? Współczuję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 27. Data: 2011-02-12 18:27:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-12 09:17, J.F. pisze:

    > No to o co ta klotnia ?

    Jaka kłótnia? Zdajesz się być człowiekiem średnio zorientowanym w tej
    materii, skoro takich argumentów używasz.

    > Teza Waldka byla ze "nie umieja porzadnie napisac programu pod WM to
    > uparli sie pokazac ze pod iOS rowniez nie umieja".

    Teza jak najbardziej zgodna z rzeczywistością.

    > Tymczasem pod inny system moga byc inne biblioteki, lepiej dzialajace.

    Jasne. Znaczy biblioteki automagicznie naprawią błędy programistów...