  • 1. Data: 2011-02-10 20:46:26
    Temat: nokia c5 - zbedne paski na ekranie
    Od: "linde" <a...@o...eu>

    witam, nie krzyczcie na mnie ale nie znalazlem nic w googlach, mam od 2 dni
    nowa nokie c5-00 i nie wiem jak z glownego displeya wywalic paski konfiguracja
    email i kalendarz... juz nawet nie marze jak wywalic kontakt/dodaj kontakt na
    gorze. Zaslania to caly wyswietlacz, nie chce tak.
    Chcialbym miec tło i na dole te opcje, do tego cell info - a tak mam
    pozasłaniane tym shitem cały kadr...

    pomóżcie ktoś, jeśli ktoś jest fanatykiem nadajników odwdzieczę sie very :)

  • 2. Data: 2011-02-11 08:11:56
    Temat: Re: nokia c5 - zbedne paski na ekranie
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 21:46:26 +0100, linde napisał(a):

> [...]
    > pozasłaniane tym shitem cały kadr...
    >
    > pomóżcie ktoś, jeśli ktoś jest fanatykiem nadajników odwdzieczę sie very :)

    Menu - ustawienia - tematy - Tryb gotowości - wybierz Podstawowy

    --
    i...@w...pl