  • 1. Data: 2011-02-11 08:00:07
    Temat: nokia C2-00
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Miał wejść w grudniu , a tu ani widu ani słychu. Może ktoś coś wie czy
    będzie dostępny i kiedy ?

  • 2. Data: 2011-02-11 08:26:26
    Temat: Re: nokia C2-00
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    --
    Maciek.

  • 3. Data: 2011-02-13 16:05:43
    Od: "sfrustrowany internauta" <f...@i...org>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Nie działa ten link, a też mnie interesuje ta nokia, czemu jej nie ma?

  • 4. Data: 2011-02-13 21:07:56
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    sfrustrowany internauta <f...@i...org> dared to write:

    > Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie działa ten link, a też mnie interesuje ta nokia, czemu jej nie ma?

    Może bądź łaskaw i wklej ten link w googla

  • 5. Data: 2011-02-13 21:12:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 17:05:43 +0100, sfrustrowany internauta napisał(a):

    > Nie działa ten link, a też mnie interesuje ta nokia, czemu jej nie ma?

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm

    "Przed zadaniem jakiegokolwiek pytania przeszukaj tytuły ściągniętych z
    danej grupy wątków - być może ktoś w ostatnio zadał już takie samo lub
    podobne pytanie. W ogóle dobrze jest poczytać daną grupę przez co najmniej
    tydzień, zanim weźmie się czynny udział w jej życiu. Pozwala to zorientować
    się, jakiego typu pytania można zadawać i jakie zasady panują na grupie."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 6. Data: 2011-02-13 21:50:39
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-13 22:12, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > się, jakiego typu pytania można zadawać i jakie zasady panują na grupie."

    Tak.
    Zakoduj to w ROT13, przynajmniej kolegę zaintrygujesz.
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."