  • 1. Data: 2011-02-11 14:53:39
    Temat: waznosc karty Orange po zakupie
    Od: "sfrustrowany internauta" <f...@i...org>

    Jak kupię w kiosku POPa kartę sim za 5zł, to jak długo ten numer jest
    ważny po aktywowaniu? Oczywiście chodzi mi o samą możliwość odbierania
    połączeń na nim.

  • 2. Data: 2011-02-11 15:58:57
    Temat: Re: waznosc karty Orange po zakupie
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "sfrustrowany internauta" <f...@i...org> napisał w
    wiadomości news:ij3ihn$kr8$1@usenet.news.interia.pl...
    > Jak kupię w kiosku POPa kartę sim za 5zł, to jak długo ten numer jest
    > ważny po aktywowaniu? Oczywiście chodzi mi o samą możliwość odbierania
    > połączeń na nim.

    rok

  • 3. Data: 2011-02-12 15:27:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-11 15:53, sfrustrowany internauta pisze:
    > Jak kupię w kiosku POPa kartę sim za 5zł, to jak długo ten numer jest
    > ważny po aktywowaniu? Oczywiście chodzi mi o samą możliwość odbierania
    > połączeń na nim.

    Kup starter Orange One. Ważne chyba rok (nie chce mi się teraz szukać).
    Orange daje przez poł roku po 5 zł.

    --
    animka