  • 11. Data: 2010-09-06 14:43:45
    Temat: Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-09-04 15:39, plessis pisze:
    > jakis czas temu kupilem rewelacyjny czytnik samsunga SFD-321F/T6UB,
    > ktory niestety zniknal juz z rynku. czy jest moze jakis godny nastepca,

    Mam taki sam, fajna sprawa. I niekoniecznie zniknął, na 14.09 mają mieć
    dostawę w Action.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 12. Data: 2010-09-07 07:43:58
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 04 Sep 2010 23:05:01 +0100, G Nowak napisał(a):

    > No coz, wrodzona opiekunczosc facetow wzgledem niezaradnych kobiet nie
    > ma miejsca na tej grupie ;)

    Niezaradna kobieta - to jedno. Animka... No cóż...

    [ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez ]
    [ tych, którzy jej nie posiadają. (George Bernard Shaw) ]

  • 13. Data: 2010-09-08 07:45:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A ja mam pytanie gdzie kupić jakąś dobrą i niedrogą kartę, bo czytników
    > kart mam 4, a ani razu z nich jeszcze nie skorzystałam. Karty są drogie.
    > Im więcej GB tym droższe :-(

    A ja mam pytanie gdzie kupic jakies dobre i niedrogie paliwo,
    bo mam samochod, nawet 2, a ani razu jeszcze z nich nie skorzystalem.
    Paliwo jest drogie.
    Im wiecej litrow tym drozsze :-(.

  • 14. Data: 2010-09-08 07:47:34
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > "(C) Animka"
    >
    > A to był dowcip na podsumowanie tygodnia w wykonaniu niezawodnej Animki
    > ;-)

    odpowiadaj na pytanie zamiast TROLOWAAAAAAAAAC!!!!!!!!!!
    ;)

    a co do odpowiedzi: oczywiscie CF II - z niej mp3 brzmia wyraznie lepiej:
    basy sa wyrazniejsze, no i tlo - w koncu slysze tlo!

  • 15. Data: 2010-09-08 07:55:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Masz rację. Widziałam na allegro jakieś SD DUO i tak się zastanawiałam
    > co to za karty. Pewnie nie do mojego czytnika. Chciałam sobie
    > wykorzystać któryś czytnik kart na stałe, ale jednak nie ma to sensu.

    kup sobie kolejna pare obuwia;
    jestes kobieta, wiec poprawi Ci to humor -
    - przy okazji pozwoli na chwile zapomniec
    o troskach i dylematach zwiazanych z pamieciami przenosnymi;

    zycie czasami jest takie brutalne...

  • 16. Data: 2010-09-08 08:00:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > w tym czytniku samsunga wszystko bylo ok + dodatkowy port usb 2.0 ...
    > czy sa teraz na rynku jakies innego tego typu godne polecenia czytniki
    > ... ceny tych urzadzen sa smieszne i nie o ceny w tym przypadku chodzi
    > ale o to, zeby dzialal nie dajac takiego wrazenia, ze sie zniszczy po
    > kolejnej wkladanej karcie albo ze trzeba podpinac z pomoca fefnastu
    > kabli ....

    moze to cos pomoze - tam ostatnio kupowalem cos podobnego:

    http://www.gral.pl/Samsung+Czytnik+pam+3+5+cali+_496
    .html
    http://www.gral.pl/4World+Czytnik+pam+24-in-1_752.ht
    ml
    http://www.gral.pl/Unitek+Czytnik+kart+Y-910B_164.ht
    ml
    http://www.gral.pl/Chieftec+Czytnik+pam+3+5+cali+Chi
    eftec_763.html
    http://www.gral.pl/Delock+Czytnik+pam+3+5+cali+_249.
    html

  • 17. Data: 2010-09-08 08:44:51
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 7 Sep 2010 09:43:58 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Niezaradna kobieta - to jedno. Animka... No cóż...

    Zwłaszcza, że przecież afair ma w rodzinie zawodowego informatyka :)
    --
    marcin

  • 18. Data: 2010-09-08 12:57:34
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 8 Sep 2010 10:44:51 +0200, zly napisał(a):

    > Zwłaszcza, że przecież afair ma w rodzinie zawodowego informatyka :)

    Siebie? Ale to chyba po zdiagnozowanym rozszczepieniu osobowości...

    [ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma ]
    [ pieniędzy na miłość... (znalezione w necie) ]

  • 19. Data: 2010-09-08 17:47:50
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-09-08 10:44, zly pisze:
    > Zwłaszcza, że przecież afair ma w rodzinie zawodowego informatyka :)

    A informatyk powinien to wiedzieć? Jak nie wie to dyplom powinien oddać?:))

  • 20. Data: 2010-09-08 23:47:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-08 09:55, Q pisze:

    > kup sobie kolejna pare obuwia;
    > jestes kobieta, wiec poprawi Ci to humor -
    > - przy okazji pozwoli na chwile zapomniec
    > o troskach i dylematach zwiazanych z pamieciami przenosnymi;
    >
    > zycie czasami jest takie brutalne...

    No kupiłam sobie własnie dzisiaj kolejne bucili :-)

    --
    animka