  • 1. Data: 2011-12-03 05:36:48
    Temat: czytnik kart z portem usb 3.0
    Od: michu <g...@o...pl>

    spodobal mi sie ten czytnik kart z portami usb 3.0

    http://www.alsen.pl/podzespoly-pc,k20/pamieci,k121/c
    zytniki-kart-pamieci,l127/modecom-czytnik-kart-all-i
    n-one-cr-110-black,p55661.html

    ale mam jedna podstawowa watpliwosc - jak to bedzie chodzilo skoro z
    przodu sa dwa porty usb 3.0 a z tylu do plyty glownej kabel ubs 2.0 ???
    czy to nie bedzie waskie gardlo, ktore uczyni te porty usb 3.0 de facto
    portami usb 2.0 tylko w kolorze niebieskim ??? :)

  • 2. Data: 2011-12-03 06:15:33
    Temat: Re: czytnik kart z portem usb 3.0
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-03 06:36, michu wrote:
> [...]
    > czy to nie bedzie waskie gardlo, ktore uczyni te porty usb 3.0 de facto
    > portami usb 2.0 tylko w kolorze niebieskim ??? :)

    Ten opis jest pisany jakby na kolanie. Poszukaj specyfikacji producenta
    a nie opisu w sklepie ;)

  • 3. Data: 2011-12-03 06:29:07
    Od: michu <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-03 07:15, Rafal Lukawski pisze:

    > Ten opis jest pisany jakby na kolanie. Poszukaj specyfikacji producenta
    > a nie opisu w sklepie ;)

    na stronie producenta jest to samo ...

    http://www.modecom.pl/cr_110/wewnetrzne/czytniki_kar
    t/peryferia/produkty/

  • 4. Data: 2011-12-03 08:35:54
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-03 07:29, michu wrote:

    > na stronie producenta jest to samo ...
    >
    > http://www.modecom.pl/cr_110/wewnetrzne/czytniki_kar
    t/peryferia/produkty/

    Gdzie jest info zapodane przez Ciebie, iz do plyty jest kabel usb2.0?

    Na zdjeciu widze iz eSata jednoczesnie obsluguje USB2.0 (takie combo, do
    ktorego mozesz wlozyc wtyczke eSATA lub USB2.0)

  • 5. Data: 2011-12-03 13:20:50
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 3.12.2011, michu napisał(a):

> [...]
    > czy to nie bedzie waskie gardlo, ktore uczyni te porty usb 3.0 de facto
    > portami usb 2.0 tylko w kolorze niebieskim ??? :)

    Przeczytaj jeszcze raz opis zwracając uwagę na "USB 3.0". ;D
    Jeśli chcesz USB 3.0 i nie masz ich na MB to IMO najlepsze (jak nie
    jedyne) wyjście to kupno odpowiedniego czytnika z USB 3.0 na karcie PCIE.
    Widziałem takie combo od Chińczyków na Ebayu.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 6. Data: 2011-12-03 13:25:36
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-12-03 06:36, michu pisze:
> [...]
    > czy to nie bedzie waskie gardlo, ktore uczyni te porty usb 3.0 de facto
    > portami usb 2.0 tylko w kolorze niebieskim ??? :)

    Jeśli to jest ten sam czytnik, który miałem w rękach, to tak na prawdę
    masz tam:
    - podłączenie do płyty głównej 2x USB 2.0 (jedno dla czytnika, drugie
    dla portu USB/zasilania eSATA)
    - podłączenie SATA do płyty głównej (dla portu eSATA)
    - 2 kabelki niebieskie USB 3.0 do wyprowadzenia z tyłu obudowy, do
    połączenia do płyty gł./dodatkowej karty USB 3.0. Czyli porty USB 3.0 są
    tak na prawdę tylko "przedłużaczem" portów z tyłu komputera, o ile je
    posiadasz, i nie są w żaden sposób połączone z elektroniką czytnika itd.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173