  • 1. Data: 2011-12-02 16:41:18
    Temat: Bluray BH10LS30
    Od: michu <g...@o...pl>

    Kupilem boxową wersję tego blueray'a z softem ... po jego uruchomieniu
    pod windows 7 pokazuje sie nastepujacy komunikat:
    "To oprogramowanie można zainstalować tylko na urządzeniu LG(HLDS).
    Instalacja zostanie zakończona"

    no i w związku z tym chociaż system prawidłowo wykrył nagrywarkę i
    zainstalował sterowniki to nie mam softu do nagrywania i innych fajnych
    rzeczy, które są na tej płytce ...

    O co w tym chodzi ? co jest nie tak ? co zrobić, zeby sie soft
    zainstalowal ?

    szukalem na stronach LG nowszej wersji softu ale tam niestety nic nie ma
    oprocz opisu urzadzenia ...

    plz hlp

  • 2. Data: 2011-12-02 16:48:37
    Temat: Re: Bluray BH10LS30
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "michu" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzeczy, które są na tej płytce ...
    >
    > O co w tym chodzi ? co jest nie tak ? co zrobić, zeby sie soft

    Może napisać do LG?

  • 3. Data: 2011-12-02 16:51:46
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 02/12/2011 16:41, michu wrote:
> [...]
    > zainstalowal ?
    >
    > szukalem na stronach LG nowszej wersji softu ale tam niestety nic nie ma

    NTG.
    Wywal zabawki od wirtualnych napędów (DaemonTools, czy inny z NERO),
    zrestartuj, spróbuj instalować.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2011-12-02 18:49:37
    Od: "Jan P. Cieciński" <s...@o...pl>

    W dniu 2011-12-02 17:41, michu pisze:
> [...]
    > zainstalowal ?
    >
    > szukalem na stronach LG nowszej wersji softu ale tam niestety nic nie ma

    Witam!
    Ja bym oddał w sklepie i poprosił o wymianę na sprawny = spełniający
    moje wymagania.

    Pozdrawiam, Jan

  • 5. Data: 2011-12-02 19:28:59
    Od: Tom <l...@U...onet.pl>

    Mam tą nagrywarkę i soft do niej dołączony chodzi bez problemu. Myślę,
    że problem leży po stronie Twojego systemu (można sprawdzić w innym
    komputerze czy działa) lub też nagrywarka jest walnięta (można sprawdzić
    z innym darmowym softem).

    T.

  • 6. Data: 2011-12-03 05:34:32
    Od: michu <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-02 17:51, DooMiniK pisze:

    > Wywal zabawki od wirtualnych napędów (DaemonTools, czy inny z NERO),
    > zrestartuj, spróbuj instalować.

    dokladnie to ... jeden z programow do czytania obrazow iso jako
    wirtualnych napedow kolidowal ...

  • 7. Data: 2011-12-03 12:16:52
    Temat: Re: Bluray BH10LS30 OT
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    michu nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > dokladnie to ... jeden z programow do czytania obrazow iso jako
    > wirtualnych napedow kolidowal ...

    BTW polecam www.wincdemu.org, świetne narzędzie.
    Przem