  • Data: 2010-12-31 11:37:55
    Temat: Re: czym wzbudzic antyradar ?
    Od: "Hirek SP6ML & M0HDD" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Gru, 05:59, Tom <t...@n...spam.invalid> wrote:
    > On 31/12/2010 7:37 AM, Andy wrote:> Chialbym w ramach testu uaktywnic sobie na
    biurku antyradar (taki

    > Taniej i szybciej bedzie postawic flaszke policjantowi co ma dostep do radaru.
    >
    > Tomek

    Pracowałem kiedyś na lotnisku przy systemach radiowych
    W celu sprawdzenia systemu ostrzegania używaliśmy szybkich
    przekaźników połączonych w tzw brzęczyk zasilanych z baterii
    Iskrzenie styków generowało wystarczająco szerokie spektrum żeby po
    zbliżeniu brzęczyka do czujnika z dioda mikrofalowa zainicjować prace
    systemu
    Wydaje się ze i w tym zastosowaniu ta metoda mogłaby mieć zastosowanie
    Zastrzegam jednak ze to jedynie moje przymuszenie i nigdy nie
    testowałem takiego rozwiązania na antyradarze samochodowym
    życzę powodzenia w eksperymentowaniu
    HIRO