  • Data: 2010-12-31 16:46:27
    Temat: Re: czym wzbudzic antyradar ?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-31 18:04, Andy pisze:
    > Użytkownik "Hirek SP6ML& M0HDD"<h...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > systemu
    > Wydaje się ze i w tym zastosowaniu ta metoda mogłaby mieć zastosowanie
    > Zastrzegam jednak ze to jedynie moje przymuszenie i nigdy nie
    > testowałem takiego rozwiązania na antyradarze samochodowym
    > życzę powodzenia w eksperymentowaniu
    > HIRO
    >
    > Myslalem o podobej idei.
    >
    > Zrobic na jakiejs szybkiej serii TTL generator
    > i moze ktoras harmoniczna zalapie sie na pasmo rzedu GHz
    > jesli zbocza beda wystarczajaco strome
    > ale zupelnie nie czuje takich czestotliwosci

    W sumie to nie będziesz wiedział z jaką czułością to pracuje. Podjedź w
    okolice działającego fotoradaru.
    Jak coś chcesz zrobić samemu to proszę bardzo:
    http://www.shfmicro.com/diode.htm
    Kup sobie diodę Gunna na 24GHz (pasmo zbliżone do najpopularniejszych
    radarów policyjnych). Do tego trzeba dorobić wnękę rezonansową i spiąć
    to z anteną rożkową.

    MD