  • Data: 2012-02-20 17:26:37
    Temat: Re: czy wam skoda?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-20 16:44, kamil wrote:

    > No to za rok wykupisz polisę w towarzystwie, które szkód miało mniej i
    > zaoferuje ci lepszą cenę. Nadal nie rozumiem problemu pod tytułem
    > "wszyscy za to zapłacimy".

    Jesli ceny w czesci towarzystw rosna, to zawsze sie konczy na tym
    ze to ubezpieczony jest stratny, bo reszta towarzystw albo do nich
    dociagnie, albo sobie odpowiednio zaokragli roznice - wciaz majac
    tansza oferte, pozwoli sobie z latwoscia na podwyzke - klient nie
    bedzie mial innego wyjscia i i tak bedzie musial cos kupic.

    Sytuacja w ktorej czesc oferty rynkowej drozeje nie jest neutralna dla
    konsumenta.

    --

    memento lorem ipsum