    From: "Jan" <k...@p...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czy w europie?
    Date: Fri, 6 Jun 2014 18:34:09 +0200

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    to naturalne skoro wszystkie elity wyjechały do unii europejskiej...

    ale tusk i gronkiewicz nas uratują...

    a pokaż jan nam wszystkim, że nie jesteś jebniętym powskim ścierwem i
    ustosunkuj się do zagadnienia:

    hint: twoje poparte przez stefę euro powskie myślenie nijak się tu nie
    przydaje...

    Nie mam zamiaru ci niczego udowadniać. Nie jest mi to do niczego potrzebne a
    twoja opinia nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Natomiast określenia typu
    "jebnięte powskie ścierwo" budzą moje głębokie obrzydzenie. Ja jestem
    ateistą i bardzo sobie szanuję swoją moralność jako, że żaden szaman, żadną
    magiczną formułką moich świństw nie wymaże. W przeciwieństwie do np.
    katolicyzmu, w którym to jest możliwe. I, sądząc po rogu obfitości tego
    rodzaju odzywek i zachowań, jakie prezentujesz, jesteś właśnie
    przedstawicielem tejże doktryny. Wypisz, wymaluj.... trafiony i zatopiony. W
    PiSuarze. I tam jest twoje miejsce. Budzisz moją pogardę.