  • Data: 2014-06-07 09:16:58
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Jun 2014 17:31:36 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Np. takie coś:
    > http://ecatalog.astrodyne.com/usa/open-frame-power-s
    upply/ASL40D-1

    Ultraminuature, dobre.
    Ostatnio szukałem zasilania dla pewnej płytki. Warunki: 230V->6V
    0.5W, separacja galwaniczna, ilość miejsca na płytce max
    3x3cm.Chętnie dla polepszenia sprawności bym wstawił jakiś gotowy
    moduł z przetwornicą zamiast miniaturowego trafo. Ale nic takiego nie
    znalazłem co by choć trochę zbliżone gabarytami do 3x3 cm (o cenie
    nie wspominając), w końcu zostało zamontowane trafo...

    --
    Marek