    From: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: czy tę foto-skan da się (znacząco) poprawić?
    Date: Wed, 11 Jun 2014 22:03:41 +0200

    Dnia Wed, 11 Jun 2014 06:17:42 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    [...]
    > jesli nie mozesz powtorzyc skanowania to mozesz sprobowac:
    > wydukowac to co masz w dobrej jakosci.
    > jeszcze raz wydruk skanowac , ale nastaw w skanerze opcje do usuwania mory i rastra
    ( descreen) i dobierz odpowiednia rozdzielczosc droga prob.
    > ja kiedys robilem wiele skanow z ksiazki i przy jakiejs tam rozdzielczosci - o ile
    pamitam 150 dpi - rastr byl wyraznie oslabiony.
    > sprobowac nie szkodzi.

    Co ty bredzisz?! Głupszej rady niż powyższa nie dało by rady wymyśleć!

    Do potomności, nie czytajcie takich bzdur jak XX YY pisze, bo to
    przekracza ludzkie pojęcie. Idiotyzmy, debilizmy i inne -izmy.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski