  • 1. Data: 2009-09-20 16:13:04
    Temat: czy play juz nie daje promocyjnych minut przy przenosinach do fresha?
    Od: BearBag <c...@g...com>

    witam
    dotychczas zawsze przy przenoszeniu numerow do fresha oprocz 60zl na
    trzy miesiace dostawalo sie do wyboru jedna z trzech promocji, 40min
    do obcych sieci, 60min do playa lub 10zl na konto. Teraz dwojka
    znajomych ktora przeniosla numer nic takiego nie dostala. Czy mozna to
    zglaszac do nich jako blad czy tez ta promocja juz sie skonczyla?

  • 2. Data: 2009-09-20 16:28:17
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 20 Wrz, 18:13, BearBag <c...@g...com> wrote:

    >Czy mozna to
    > zglaszac do nich jako blad czy tez ta promocja juz sie skonczyla?

    Promocja się skończyła.
    M. Gruszka o tym pisał na blogplay.pl

  • 3. Data: 2009-09-20 16:34:32
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > znajomych ktora przeniosla numer nic takiego nie dostala. Czy mozna to
    > zglaszac do nich jako blad czy tez ta promocja juz sie skonczyla?

    Teraz daja 60 zl

    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh.pdf

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4441
    (20090919) __________

  • 4. Data: 2009-09-20 16:36:29
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-20 18:34, Mentos napisał/a:
    > --
    > Pozdrawiam:
    > MENTOS
    >

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    4441 (20090919) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.
    >
    > http://www.eset.pl lubhttp://www.eset.com

    Tu na ten temat jest ciekawa informacja:
    http://odsiebie.com/pokaz/4929730---f96d.html

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2009-09-20 17:28:26
    Od: "jk" <j...@w...pp>

    > trzy miesiace dostawalo sie do wyboru jedna z trzech promocji, 40min
    > do obcych sieci, 60min do playa lub 10zl na konto. Teraz dwojka

    daje. Dzis przenosilam i se wybralam jednom z 3 opcji plus 60pln

    jk

  • 6. Data: 2009-09-20 22:02:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jk" news:h95onv$c9h$1@news.onet.pl

    > daje. Dzis przenosilam i se wybralam jednom z 3 opcji plus 60pln

    To kiedy mają w końcu wycofać te dodatkowe minuty? (najlepiej nigdy he he).

  • 7. Data: 2009-09-20 22:07:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "jk" news:h95onv$c9h$1@news.onet.pl

    > To kiedy mają w końcu wycofać te dodatkowe minuty? (najlepiej nigdy he he).

    Wedle regulaminu, stare promocje obowiązywały do 10 września. Może
    koleżanka do tego czasu zdążyła złożyć wniosek o przeniesienie i dopiero
    teraz przeniosła? Może konsultant był niedoinformowany? Dobrze byłoby
    się dowiedzieć, jakie bonusy były faktycznie dane.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-09-21 05:15:22
    Od: "jk" <j...@w...pp>

    > Wedle regulaminu, stare promocje obowiązywały do 10 września. Może

    rzeczywsiście wniosek złożyłam przed 10tym

    jk

  • 9. Data: 2009-09-21 19:19:25
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "jk" <j...@w...pp> napisał w wiadomości

    > daje. Dzis przenosilam i se wybralam jednom z 3 opcji plus 60pln

    Ja wniosek o przeniesienie złożyłem 2.09 a starter odebrałem 14.09.
    Aktywowal się 15.09. Przy odbiorze startera wybrałem 10 zl przez 3 miesiące.
    W dniu aktywacji dostałem 30 zł na konto. Zobaczymy czy po 1.10 dostane
    kolejne 30 zł czy to już koniec.

  • 10. Data: 2009-09-21 20:07:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mentos" news:h98jju$f67$1@news.onet.pl

    > W dniu aktywacji dostałem 30 zł na konto. Zobaczymy czy po 1.10 dostane
    > kolejne 30 zł czy to już koniec.

    A nie 20 zł? O 10 zł więcej teraz dają?