  • 1. Data: 2009-09-20 16:29:36
    Temat: szukam starej karty sim
    Od: "P" <s...@v...pl>

    Witam,
    szukam karty sim z aktywnym numerem, nowe startery nie działają z oryginalnym
    telefonem w samochodzie audi A6. jeśliby ktoś miał nie potrzebną to prosze o
    kontakt. mogę w zamian wysłać 2 startery :)

    s...@v...pl

  • 2. Data: 2009-09-20 18:19:49
    Temat: Re: szukam starej karty sim
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    Kolego nie mam już starej karty aktywnej ale takie desperackie posunięcie że
    napewno ktoś wyśle

    nie zależy ci na nr
    nie obchodzi cię siec

    Chodzi by działało w fajny sposób

    " cel świeci środki "

    Piękne w dobie szukania najlepszej oferty, pełnego zasięgu, braku
    awaryjności sieci

    Naprawde piękny cel

  • 3. Data: 2009-09-20 19:11:22
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Janusz pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi by działało w fajny sposób
    >
    > " cel świeci środki "
    >
    > Piękne w dobie szukania najlepszej oferty, pełnego zasięgu, braku

    numer? jesli nie chce złotego to po co mu numer jak wiekszośc posługuje
    się książką telefoniczną
    opertator? dowolny, przecież za darmo i niemal w jeden dzień przeniesie
    do dowolnego innego

  • 4. Data: 2009-09-20 19:30:10
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > opertator? dowolny, przecież za darmo i niemal w jeden dzień przeniesie do
    > dowolnego innego

    Chyba nie skumales, wtedy bedzie musial zmienic SIM, a pewnie chce 5V a
    teraz sa 3,3V chyba

  • 5. Data: 2009-09-20 19:57:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    Oczywiście powinien się wypowiedzieć sam pytający, ale podejrzewam, ze po
    prostu ma zamiar tę kartę wykorzystywać dodatkowo. przekieruje sobie
    przykładowo na nią połączenia ze swojego głównego telefonu, by mu chodził
    zestaw głośnomówiący i będzie z niej dzwonił, więc numer znaczenia nie ma.

  • 6. Data: 2009-09-20 21:30:16
    Od: s...@v...pl

> [...]
    > zestaw głośnomówiący i będzie z niej dzwonił, więc numer znaczenia nie ma.

    wszyscy mają po trochę racji,
    słuchajcie... mam w audi (A6,C5,2.8Q) oryginalny telefon w podłokietniku z
    czterema kółkami, nie wiem od kogo audi brało te telefony i chrzciło swoim
    logo,poczatek numeru seryjnego to 4B0. właśnie kupiłem auto i wszystko jest w
    orginale,(zielona skóra itd..) chciałbym żeby ten telefon
    po prostu działał, dlatego nie zależy mi na nr., czy operatorze,zasięgu.kupiłem
    2 startery i pisze: card rejected, wkładając stare simy wszystko jest ok.
    a nad przekierowaniem też myślałem, telefon jest połączony z zestawem i radiem.
    to jest tak jak ze starym radiem "tatry" - fajnie mieć coś takiego działającego.

  • 7. Data: 2009-09-21 06:27:37
    Od: s...@v...pl

    znalazł się darczyńca super starej karty ( 6 lat ) ale karta nigdy nie była
    odpalona ani doładowywana. czy ona będzie działać ? czy da się jakoś doładować,
    i czy nie traci się numeru po jakimś czasie? , druga kartę mam do której nie mam
    pinu....rozumiem że z niej się nic nie zrobi?

  • 8. Data: 2009-09-21 10:47:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    s...@v...pl pisze:
> [...]
    > i czy nie traci się numeru po jakimś czasie? , druga kartę mam do której nie mam
    > pinu....rozumiem że z niej się nic nie zrobi?

    Co do drugiej - masz PUK? :)

  • 9. Data: 2009-09-21 11:12:37
    Od: s...@v...pl

    > Co do drugiej - masz PUK? :)

    a jak myślisz ? jak miałbym puk to nie byłoby tematu wogóle.

  • 10. Data: 2009-09-21 12:44:01
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Chyba nie skumales, wtedy bedzie musial zmienic SIM, a pewnie chce 5V a
    > teraz sa 3,3V chyba
    Jak sprawdzic na ile V jest moja karta? ew od jakiej daty (roku) zaczynaja sie
    nowe karty SIM a koncza stare?
    pozdr.
    m.