  • 1. Data: 2009-09-20 10:46:03
    Temat: Środki na koncie
    Od: "Remek" <a...@n...pl>

    Witam

    Mam sporo środków na koncie (Oange - komórka), bo muszę doładowywać, a mało
    telefonuję. Czy mogę część tych środków przekazać komuś innemu?

    Remek

  • 2. Data: 2009-09-20 23:00:38
    Temat: Re: Środki na koncie
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 12:46:03 +0200, Remek napisał(a):

    > Mam sporo środków na koncie (Oange - komórka), bo muszę doładowywać, a mało
    > telefonuję. Czy mogę część tych środków przekazać komuś innemu?

    Tak, możesz te środki przelać na konto innego użytkownika prepaida w
    Orange, nazywa sie to "Przelew SMS":
    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=28904
    23

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-09-24 15:33:52
    Od: "Remek" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Tak, możesz te środki przelać na konto innego użytkownika prepaida w
    > Orange ...

    Dzięki za pomoc. Nie miałem jakis czas sieci i stąd mój spóźniony odzew.
    Może jeszcze wiesz, czy ... (bo na tej stronie nie ma o tym):

    Chcę doładować konto bratu, który ma jakś umowę w promocji. Niby prepaid,
    ale musi co 3 mies doładowywać konto. W przeciwnymm razie straci telefon i
    coś tam jeszcze. Jak takie doładowanie przez np. sms będzie potraktowane? A
    co z moim kontem? Jakie minimum musi na koncie pozostać, aby telefon był
    aktywny w obie strony zakładając, że doładowuję co 3 mies po 50,- zł?

    Remek

  • 4. Data: 2009-09-24 23:02:58
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 17:33:52 +0200, Remek napisał(a):

    > Może jeszcze wiesz, czy ... (bo na tej stronie nie ma o tym):

    Jest, jest!
    Na dole strony jest Regulamin, który wszystko wyjasnia.

> [...]
    > coś tam jeszcze. Jak takie doładowanie przez np. sms będzie potraktowane?

    Jeśli konto brata ma okres ważności krótszy niż 5 dni, to ważność konta
    zostanie przedłużona do 5 dni.

    > co z moim kontem? Jakie minimum musi na koncie pozostać, aby telefon był
    > aktywny w obie strony zakładając, że doładowuję co 3 mies po 50,- zł?

    Z Twoim kontem nic się nie zmieni, musisz w dalszym ciągu doładowywać co
    3 miesiące po 50 zł. Ale jeśli mało dzwonisz, to rozważ zmianę
    operatora.
    W Play Fresh wystarczy komórkę doładować raz w roku za 5 zł żeby
    zachować ważność konta.
    Inne ciekawe rozwiązanie to komórka w mBanku, w taryfie "darmofon".
    Płacisz 50 zł i też masz konto ważne na cały rok,a w dodatku masz co
    miesiąc darmowy pakiet MB na dostęp do internetu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-09-25 09:07:28
    Od: "Remek" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Jeśli konto brata ma okres ważności krótszy niż 5 dni, to ważność konta
    > zostanie przedłużona do 5 dni.

    Tego nie rozumiem :( Jeśli brat doładuje swoje konto kwotą 50,- zł to jego
    ważność zostanie przedłużona o kolejne 3 mies., a jeśli ja mu doładuję to
    zadziała to inaczej?

    > Z Twoim kontem nic się nie zmieni, musisz w dalszym ciągu doładowywać co
    > 3 miesiące po 50 zł. Ale jeśli mało dzwonisz, to rozważ zmianę
    > operatora.

    Właśnie rozważam :) Wcześniej chciałbym odzyskać środki. Widać konkurencja
    działa. Coraz więcej sieci utrzymuje roczna aktywność konta. Myślę, że
    Orange jeśli nie chce obudzić się z ręką w pewnym naczyniu musi sie też
    dostosować. Poczekamy, zobaczymy.

    Pozdrawiam Remek

  • 6. Data: 2009-09-25 13:44:42
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 11:07:28 +0200, Remek napisał(a):

    > Tego nie rozumiem :( Jeśli brat doładuje swoje konto kwotą 50,- zł to jego
    > ważność zostanie przedłużona o kolejne 3 mies., a jeśli ja mu doładuję to
    > zadziała to inaczej?

    Tu nie chodzi o to, że to Ty mu doładujesz, ale o to, że to wcale nie
    jest doładowanie, a tylko przelew środków z jednego konta na drugie i
    Orange nic na tym nie zyskuje.

    > Właśnie rozważam :) Wcześniej chciałbym odzyskać środki.

    Wiec sprzedaj te środki na Allegro - odzyskasz chociaż część pieniędzy.

    > Widać konkurencja
    > działa. Coraz więcej sieci utrzymuje roczna aktywność konta. Myślę, że
    > Orange jeśli nie chce obudzić się z ręką w pewnym naczyniu musi sie też
    > dostosować. Poczekamy, zobaczymy.

    To możesz jeszcze długo czekać. Dopóki klienci masowo nie odchodzą (a
    ich odpływ chyba już został wstrzymany po ostatnich obniżkach cen w
    Orange), to Orange nic w swojej ofercie nie zmieni.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof