  • 1. Data: 2009-09-20 12:24:05
    Temat: Polsat - aktywacja startera
    Od: Mentos <m...@o...pl>

    Witam
    Kupiłem starter z Polsatu.
    Data ważności startera to 31-05-2010r.
    Starter po włożeniu do telefonu niestety nie działa (rejestracja karty
    sim nie udana).
    Czy to jakoś trzeba aktywować, czy czekać ?
    Zasięg ERY oczywiście mam

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 2. Data: 2009-09-21 09:25:34
    Temat: Re: Polsat - aktywacja startera
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-09-20, Mentos <m...@o...pl> wrote:
    > Data wa??no??ci startera to 31-05-2010r.
    > Starter po w??o??eniu do telefonu niestety nie dzia??a (rejestracja karty
    > sim nie udana).
    > Czy to jako?? trzeba aktywowa??, czy czeka?? ?

    Zadzwon na +48 699 00 22 22

    --
    Krzysztof Drewicz
    Pods

  • 3. Data: 2009-09-21 19:17:05
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@w...gdzies.tam> napisal w
    wiadomosci news:eqg79h.h82.ln@newsowyhost.mojadomena...

    > Zadzwon na +48 699 00 22 22

    Dzieki. Dzwonilem juz 2 razy.
    Niestety nadal cisza.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 4. Data: 2009-09-23 21:26:52
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@w...gdzies.tam> napisal
    > Zadzwon na +48 699 00 22 22

    Po 4 dniach, 3 telefonach dzisiaj zostal aktywowany mój starter.
    Obsluga klienta tu chyba gorsza od P4. Na szczescie ja tu tylko po fajny
    numer.
    Teraz szybka rejestracja i przeniesienie do innego opa.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS