  • 1. Data: 2009-09-20 13:07:12
    Temat: Tania komórka do Internetu
    Od: "user" <u...@w...pl>

    Jaka komórka byłaby najtańsza do Internetu?
    Zakładam, że byłaby wyłącznie używana do Internetu,
    w szczególności pełniłaby rolę modemu do laptopa
    lub komputera stacjonarnego niepodłączonego do sieci.

    Chyba lepsza byłaby taka na kartę, ale nie wykluczam abonamentu.

    Pisząc najtańsza mam na myśli cenę zarówno komórki na starcie
    jak i połączeń (płatnych za czas lub wielkość transferu).

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2009-09-21 05:11:12
    Temat: Re: Tania komórka do Internetu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    user pisze:
> [...]
    >
    > Pisząc najtańsza mam na myśli cenę zarówno komórki na starcie
    > jak i połączeń (płatnych za czas lub wielkość transferu).

    Pewnie Huawei w PlayOnline na Karte