  • 1. Data: 2009-09-20 12:40:32
    Temat: Nokia 6500s/E51, Samsung U900 czy SE? Tel. w ofercie Play 45
    Od: Introit <m...@g...com>

    Planuje w najbliższym czasie zmienić swojego SE K550i na nowy telefon,
    użytkowanie telefonu jest na razie takie:

    - bardzo dużo piszę SMSów (dlatego odrzuciłem na starcie tel dotykowe,
    obecny k550i też pewne trudności nastręczał z pisaniem). Nie
    doradzajcie mi tel. z qwerty, jestem zbyt mocno przyzwyczajony do
    tradycyjnej klawiatury.
    - rozmów wykonuje niewiele
    - sporo słucham muzyki
    - internetu w tel na razie używam nie wiele ale planuje to zmienić
    - Aparat jest średnio ważny, głównie używam cyfrówki do zjęć.
    - ważny szczegół: jestem przyzwyczajony do noszenia tel w kieszeni
    spodni tzn. że wszelkie "cegłopodobne" telefony odpadają ;-)

    Zastanawiałem się nad:
    SE c502 -> Dotąd byłem związany z marką SE ale wydaje mi się, że c502
    w stosunku do k550i nie jest rewolucyjny dlatego jestem trochę
    sceptyczny.
    Samsung U900 Soul -> Wizualnie b. mi się podoba ale po rozłożeniu jest
    ogromny (15 cm) to mnie mocno odstrasza.
    Nokia 6500 slide -> Mała, zgrabna ale wszędzie czytam, że ogromnie
    ciężka.
    Nokia e51 -> Bardzo dużo pozytwnych opinii o tym telefonie czytałem
    ale po pierwsze odstrasza mnie ekran (tylko 2 cale) i zastanawiam się
    czy naprawdę przyda mi się Symbian?

    Biorę tel. w Play, abonament za 45zł i max. mogę dać za telefon 150zł,
    może coś innego polecacie?

  • 2. Data: 2009-09-20 15:02:11
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Introit" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    Biorę tel. w Play, abonament za 45zł i max. mogę dać za telefon 150zł,
    może coś innego polecacie?
    ----------------------------------
    Dopłacając 5 pln/m-c do abo będziesz miał warunki jak dla abo za 65.
    IMHO 45 się nie opłaca.
    Na e51 ostatnio słucham audiobooki. Rewelacyjny dźwięk. Bateria krótko
    trzyma.
    SMS nie pisuję. No i jest tu wifi o ile masz stałe miejsca dostępu. Ekran
    rzeczywiście niezbyt duży.
    10 min pobawiłem się dotykowym samsungiem (avila?) - do sms byłby genialny o
    ile możesz patrzeć
    na ekran podczas pisania. Dwie klawiatury do wyboru plus rozpoznawanie
    pisma.

  • 3. Data: 2009-09-20 20:36:38
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    tl <t...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]

    > IMHO 45 się nie opłaca.
    > Na e51 ostatnio słucham audiobooki. Rewelacyjny dźwięk. Bateria krótko

    A mi w e51 bateria trzyma po prostu genialnie, ok tygodnia z kilkoma rozmowami
    dziennie
    (wyłączony UMTS, tylko GSM). Naprawde jestem pozytywnie zaskoczony bateria w tym
    telefonie.