eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchuRe: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Data: 2011-07-03 22:55:18
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-03 22:23, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Nie, po prostu kładę nacisk na pewne sprawy, które pomija większość.

    Dobre, dobre. Zresztą to jest właśnie dość dobre podsumowanie Twojego
    trollowania - nawet w tej dyskusji widać, że sporo tutaj jest osób
    myślących racjonalnie, które mało tego, że nie pomijają "pewnych spraw"
    to dodatkowo nie mają specjalnych wątpliwości w ocenie zachowania
    kierowcy i jego winy w zakresie podobnych zdarzeń. Ty jednak będziesz
    z uporem maniaka próbował promować jakieś tezy, które miałyby
    umniejszyć jego ewidentną winę.

    > Dzięki temu dyskusja jest ciekawsza. :)

    Dla trolla - być może. Zresztą od razu przypomina mi się dyskusja
    o wypadku accorda na tym skrzyżowaniu/pasach do których się
    przyczepiłeś, który rozerwał się na słupie na nitce w kierunku
    centrum z prędkością ca 150km/h. Też wtedy udowadniałeś, że
    zimową porą, na śliskiej nawierzchni, że może ktoś mu wyjechał,
    że wtargnął, że zupa była za słona... Jakoś mało istotny był
    dla Cienie fakt, że to bez specjalnego znaczenia, skoro ktoś
    tak zap* na ograniczeniu do 50km/h, przed/na pasach, zimową
    porą itd.