eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchuRe: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
  • Data: 2011-07-04 02:08:17
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Artur Maśląg

    > Dobre, dobre. Zresztą to jest właśnie dość dobre podsumowanie Twojego
    > trollowania - nawet w tej dyskusji widać, że sporo tutaj jest osób
    > myślących racjonalnie, które mało tego, że nie pomijają "pewnych spraw"
    > to dodatkowo nie mają specjalnych wątpliwości w ocenie zachowania
    > kierowcy i jego winy w zakresie podobnych zdarzeń.

    Generalizowanie i schematyczne myślenie to domena ludzi prostych. Między
    innymi dlatego w pewnym momencie naszej historii zakazano samosądów.

    > Ty jednak będziesz z
    > uporem maniaka próbował promować jakieś tezy, które miałyby umniejszyć
    > jego ewidentną winę.

    Bo nie jest tu ewidentne, że to kierowca ponosi całą winę.

    > Dla trolla - być może. Zresztą od razu przypomina mi się dyskusja o
    > wypadku accorda na tym skrzyżowaniu/pasach do których się przyczepiłeś,
    > który rozerwał się na słupie na nitce w kierunku centrum z prędkością ca
    > 150km/h. Też wtedy udowadniałeś, że zimową porą, na śliskiej
    > nawierzchni, że może ktoś mu wyjechał, że wtargnął, że zupa była za
    > słona... Jakoś mało istotny był dla Cienie fakt, że to bez specjalnego
    > znaczenia, skoro ktoś tak zap* na ograniczeniu do 50km/h, przed/na
    > pasach, zimową porą itd.

    Jest oczywiste, że 150 km/h nie jest właściwą prędkością na oblodzonej
    Puławskiej, więc po jaką cholerę o tym aspekcie w ogóle dyskutować?
    Jednak od samej prędkości osiągniętej przy jeździe na wprost nie wpada
    się na drzewa, więc to co było tu ciekawe to właśnie te inne wątki.