    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: czy kto? ma zbędne stare klawiatury ps2 ?
    Date: Tue, 05 Jan 2010 22:10:01 +0100
    <hhqprn$g8d$1@news.interia.pl> <hhsof0$pqp$1@news.vectranet.pl>
    <hht1dt$um$1@news.interia.pl> <2...@g...one.pl>
    <hhuuh5$tcr$1@news.interia.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <hhv2gv$24b$1@news.interia.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <hhv774$7eh$1@news.interia.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <hhvjg1$t1q$1@news.interia.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <hhvqbn$4ti$1@news.interia.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <hi076o$4l4$1@news.interia.pl>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
    >No tak, wątki się przeplatają. A więc: jaki jednorazowy wysiłek
    >dostarczy mi możliwość oglądania filmów z polską ścieżką językową?

    Jednorazowy wysiłek w naukę czytania dałby ci możliwość komfortowego
    oglądania filmów z napisami.

    >Tak, mój psychiatra mówi, że agresja oczyszcza organizm z toksyn :-P

    Chciałeś napisać "znajomy szaman", prawda?

    >To se dziękuj i miej opcję wyboru ścieżki dźwiękowej. Co Ci przeszkadza,
    >żebym ja miał swoją?

    Nie chcę płacić za twoją. Wystarczy?

    >O tym, że chcę płyty za 15zł,

    Irony. It's like goldy or silvery. Only different.

    >a pełna narodowa ścieżka dźwiękowa kosztuje.

    A co, aktorzy charytatywnie pracują?

    >Tak, tak...

    Fajnie, że masz telefon z Ery, ale gdzieś tak zdryfowałeś z wątku, że
    strach.

    >Tylko jego czytanie wprowadza monotonię klepania i usypiający rytm do
    >nawet najbardziej aktywnego filmu.

    Za to wolisz Arnolda mówiącego takim głosem, jakby mu kto parasol
    w anusie otworzył?

    >No cóż.... ,,I tak nam wcisną szajs, więc pogódźmy się z tym co mamy''.

    Nie. Wolimy to co jest, zamiast szajsu, który by nam wciskali.

    >Najlepiej jakby w ogóle grał 1 aktor, taki najlepszy na świecie.

    Co palisz?

    >No. świetny film.

    Serial, o ile mnie starcza pamięć nie myli.

    >Nie wiem, podawana jest produkcja polsko-usańska:
    >
    >http://us.imdb.com/title/tt0298697/
    >Country: Poland | USA
    >Filming Locations: Warsaw, Poland
    >
    >Production Companies
    > * Sheldon Leonard Productions
    > * Telewizja Polska (TVP)
    >
    >Więc powinno być po równo.

    Po równo co?

    >co rzeco?

    Co ma twoje kolejne wklejenie tego samego linku wnosić?
    (zwłaszcza, że tam nie ma chyba ani słowa wypowiadanego)

    >Raczej wyalienowanym. Uwielbienie dla spokoju nie jest zbytnio elitarne
    >we współczesnym społeczeństwie.

    OK, podsumujmy. Większość społeczeństwa lubi spokój. I z tego powodu
    większość społeczeństwa lubi jazgot.

    >A twoje próby obrażenia mnie są żałosne i niskie i płaskie.

    Obrażania? Żartujesz. Jeśli ocenę twojego zachowania odbieraz jako
    obrażanie ciebie, to już twój problem.

    --