    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy istnieje takie OC ?
    Date: Fri, 4 Mar 2011 11:37:15 +0100

    > Jest to jakas opcja, tylko ze rozsadni sie ubezpiecza.
    > Biedni nie :-)

    Właśnie, biedni nie :-). I nagle ci biedni w przypadku
    konieczności dopłaty nagle staną się bogaci i zapłacą? Nie,
    po prostu TU zaczną pozywać ich do sądów... I biedni będą
    jeszcze biedniejsi...
    Poza tym Panowie, o czym my dyskutujemy? Jeśli kogoś nie
    stać zapłacić OC za samochód to po prostu nie powinien go
    mieć. Takie jest moje zdanie... Koszt OC ża średnie auto to
    jakieś 50 zł miesięcznie. Ile można zaoszczędzić? 10? Śmiech
    na sali ;-))

    > A po co - ubezpieczam sie, a moj ubezpieczyciel sie
    > procesuje :-)

    Niby tak, ale koszty tego procesu poniesie przegrany, czyli
    ten, który "zaoszczędził" na składce ;-)))