  • Data: 2011-03-04 11:52:34
    Temat: Re: czy istnieje takie OC ?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I na to dość oczywista rada już padła - wystarczy dodać
    > górne ograniczenie
    > (20%, jednak nie więcej niż XXXX zł). Wartość tej granicy
    > też byłaby
    > negocjowalna z klientem, bo czemu nie.

    Jakoś trudno mi to sobie wuobrazić w praktyce :-). Jak to
    widzisz? "Obniżamy Panu składke o 20% i..." no własnie, co?

    > No i nikt przecież nikomu nie mógłby nakazać kupna takiego
    > OC - jednak,
    > gdyby kusili znacząco niższą składką, można by rozważyć :)

    Wiesz, dla jednego znaczące jest 20 zł, dla innego
    nieznaczące jest 500. Tylko problem polega na tym że
    ewentualne konsekwencje będą ponisili właśnie ci pierwsi, bo
    "zaoszczędzą" na składce ;-)))